Travelpilot EX (ford Mondeo)

Katootje
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2007 19:04

Travelpilot EX (ford Mondeo)

Bericht door Katootje »

Na veel zoeken helaas nog geen duidelijk antwoord gevonden. Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen. :D
Heb sinds kort een Mondeo (MK3 = 2006) met een Travelpilot EX (CD-versie)
Nu heb ik 2 vragen:
1) is het mogelijk om het volume voor het afspelen van de radio, cd en/of MP3 gelijk te krijgen, zodat je je niet het apezuur schrikt als je wisselt tussen deze 3? Pioneer heeft die optie wel. :Wall:

2) via een mini-jack-kabel heb ik mijn MP3 aangesloten op de Aux-uitgang in het handschoenenkastje. Erg handig, maar nu kan ik niet via de Travelpilot keuzes maken tussen de nummers op de MP3. Moet alsnog op mijn MP3 kijken. Is daar een oplossing voor?

Alvast hartelijk dank voor de reacties!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

1. Daarvoor dien je toch echt in de gebruiksaanwizjing van de radio/navi te kijken.
Verderop schrijf je dat je eem MP3 speler met een plug op de jack hebt aangesloten. Dit impliceert dat je daarvoor de audio uit aansluiting of koptelefoon aansluiting hebt gebruikt. Het ligt voor de hand dat je het volume van de MP3 speler dus veel te hoog hebt staan voor het ingangsniveau van de radio.
2.
Aangezien het een aansluiting is die alleen ausio verbindt kan er nooit informatie over de nummers worden doorgegeven en is het al helemaal niet mogelijk om de MP3 speler te bedienen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Katootje
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2007 19:04

Bericht door Katootje »

Bedankt voor de snelle reactie.

In de handleiding wordt niet gesproken over de volumeregeling.
ik weet dat wanneer het volume van de MP3 hard staat, dit over de Travelpilot ook hard is, maar het volumeverschil tussen radio en cd-speler is ook voorzover ik kan zien niet in te stellen. Helaas dus.

Dat je via de Aux-aansluiting niets op je scherm krijgt begrijp ik wel, maar ik had gehoopt dat daar een oplossing voor was. Er is zoveel op de markt, alleen heb ik daar geen kennis van. Dus mijn hoop is op jullie gevestigd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Er is zoveel op de markt, alleen heb ik daar geen kennis van. Dus mijn hoop is op jullie gevestigd.
Wij voelen ons vereerd maar om je uit de droom te helpen; het kan technisch gewoon niet!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Storing navigatiesystemen Ford Mondeo 2002
    door Timmmetje » 11 aug 2015 14:09 » in Ford
    Reacties: 7
    Weergaves: 2178
  • ford focus
    door ronfr123 » 19 jun 2017 07:35 » in Ford
    Reacties: 0
    Weergaves: 963
  • Ford Grand C-Max
    door kikoek » 18 apr 2016 18:04 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 564
  • op zoek naar kopie cd voor Ford
    door hamster » 14 okt 2018 08:56 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 682

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”