Heb via Marktplaats toch nog een nieuw loopwerk voor de CD gevonden. Die werkt en navigeert. Ik heb er (denk ik) niet teveel voor betaald, namelijk 20 euro.
Het enige "kleine" probleem dat ik heb is dat tijdens de calibratie het in zijn achteruit zetten niet werkt. De kabel is volgens mij wel aangesloten, want in het begin deed hij dit wel.
En wat opvalt is dat tijdens een korte aaneengesloten periode van boven de 30 KM de puls niet gelijk is aan het aantal kilometers dat je op dat moment rijdt. Hoort dit ook zo?
Tevens gaat het navigeren op de langere stukken prima, maar in de bebouwde kom zit hij er weleens een straat naast en naar mijn werk geeft hij aan links af te moeten slaan en na een 30/40-tal seconden zegt hij dat de bestemming bereikt is (wat dan ook wel weer klopt).
Navigatie is een kopie van TravelPilot 2003.
Met vriendelijke groeten,
Jos.
RNS 149
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo Jos,
Je berichten zijn vaak moeilijk te lezen, met die hoofdletters. Weet je de Caps Lock knop op je toetsenbord te vinden om dat uit te zetten?
Voorts probeer ik een lijn te ontdekken in de 6 postings die je tot nu toe gedaan hebt, beginnend op 14 mei. Gaan die allemaal over dezelfde RNS 149? Of zijn er twee units waarover je postings gaan?
Hoe dan ook, een van de Mods moet de postings maar eens bij elkaar gaan zetten in één draadje, zó kan ik er geen touw aan vastknopen en een antwoord verzinnen op losse vragen zonder het overzicht te hebben.
Enne, stop je originele CD in je systeem, die heb je tenslotte als ik een eerder draadje goed gelezen heb. Zo niet, moet je er gewoon eentje aanschaffen. Zie ook het Reglement art. I e en II a en b.
Groet,
JW
Je berichten zijn vaak moeilijk te lezen, met die hoofdletters. Weet je de Caps Lock knop op je toetsenbord te vinden om dat uit te zetten?
Voorts probeer ik een lijn te ontdekken in de 6 postings die je tot nu toe gedaan hebt, beginnend op 14 mei. Gaan die allemaal over dezelfde RNS 149? Of zijn er twee units waarover je postings gaan?
Hoe dan ook, een van de Mods moet de postings maar eens bij elkaar gaan zetten in één draadje, zó kan ik er geen touw aan vastknopen en een antwoord verzinnen op losse vragen zonder het overzicht te hebben.
Enne, stop je originele CD in je systeem, die heb je tenslotte als ik een eerder draadje goed gelezen heb. Zo niet, moet je er gewoon eentje aanschaffen. Zie ook het Reglement art. I e en II a en b.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Ik heb het bericht even in normale letters omgezet. In het vervolg graag niet alles in hoofdletters zetten, zoals JW al zei. En hij heeft ook gelijk over het gebruik van geen originele CD...
Geef je a.u.b. ook even aan of het steeds om hetzelfde apparaat gaat? Als dat zo is dan kunnen die berichten wellicht worden samengevoegd (als ik dan al op vakantie ben dan doet een andere mod het wel).
Groetjes,
Toho_NL.
Geef je a.u.b. ook even aan of het steeds om hetzelfde apparaat gaat? Als dat zo is dan kunnen die berichten wellicht worden samengevoegd (als ik dan al op vakantie ben dan doet een andere mod het wel).
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Senior Member
och.. zijn originele cdrom kan net naar de stomerij gebracht zijn , en dat ie even zijn reserve kopie heeft gebruikt om eea werkend te krijgen.
maargoed, als het om installeren en calibreren gaat, dat gaat er niets boven origineel.
maargoed, als het om installeren en calibreren gaat, dat gaat er niets boven origineel.
Hide post links |