shit happens,
dit keer ook mijn E2 disk BENELUX 2005-2006 zit een kras op. De E2 gaat hier heel kritisch mee om .
Heb hem al eens door de PC gehaald om op errors te controleren en een kopie ( voor eigen gebruik) moet lukken.
Werkt dit ook bij de E2 ? las ooit eens op een engels forum dat dit niet werkt....dat zou heeeeeeel jammer zijn.
iemand hier ervaringen mee ?
OEPS beschadigde NAVdisk
-
- Average Member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 26 mar 2005 17:47
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Op de BlauPunkt CD's zit een heel zwaar Copy Protect systeem, het zal je dus niet lukken om daar een image en copy van te maken.
Maar BlauPunkt heeft wel een omruilsysteem, zie http://www.navi-forum.net/board/ftopic13602.html
Daarin staat het volgende:
Zonodig kan ik je vermoedelijk wel aan het E-mailadres van "Holgi" helpen.
Groet,
JW
Maar BlauPunkt heeft wel een omruilsysteem, zie http://www.navi-forum.net/board/ftopic13602.html
Daarin staat het volgende:
Met deze info zou ik eens contact opnemen met Blaupunkt.Posted: 21 Jul 2004 15:38 Post subject: Tausch zerkratzter Navi-CDs
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo zusammen,
wie versprochen habe ich mich bemüht, eine eindeutige Aussage zum Thema zu erhalten. Die Wellen sind hier noch nicht ganz versiegt, aber die Lösung ist klar:
Bedingungen:
- Original Navi CD
- Kopiergeschützt (für Deutschland z.B. ab 2004DX, 2004EX)
- BLAUPUNKT Label
- Die Nichtbrauchbarkeit muss im bestimmungsgemäßen Betrieb entstanden sein
Verfahren:
- Original CD mit Hinweis auf Unbrauchbarkeit auf eigene Kosten einsenden
- Ersatz-CD wird kostenlos zugesandt
Bevor jetzt jemand mit dem 2er Phillipskopf auf einer CD herummalträtiert: in der Regel wird die Ursache der Kratzer recht gut bei uns im Kundendienst erkannt Außerdem haben die kopiergeschützten CDs eine Schutzlackschicht, die sehr zuverlässig genau eben die Kratzer, die im Dauergebrauch sonst entstehen, verhindert.
Und bitte keine Sturmanrufe bei der Hotline, nur um mal zu testen. Ich habe den E-Mail Verkehr zwischen Marketing, Kundendienst und Lieferanten vorliegen.
Ich hoffe, dass wir das Problem in Eurem Sinne gelöst haben
Gruss,
Holgi
Zonodig kan ik je vermoedelijk wel aan het E-mailadres van "Holgi" helpen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 26 mar 2005 17:47