IK HEB EEN PROBLEEM MET MIJN E1 ALS IK AUTOMATISCH KALIBRER DE EERSTE MAAL IS ALLES GOED
NA EEN 1 UUR ROND TE RIJDEN KOM IK OP DE ZELFDE PLAATS TERECHT EN DAT SCHEELD DAN EEN 400 METER
IK ZIT OOK MET EEN WIELSENSOR IS DAT NORMAAL OF KAN DAT ZIJN DAT DE WIELSENSOR VERKEERDE AFSTAND BEREKEND ALLES BLIJKT GOED AANGESLOTEN TE ZIJN
E 1 BLAUWPUNKT
-
- New Member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 okt 2004 17:18
-
- Senior Member
- Berichten: 786
- Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18
Re: E 1 BLAUWPUNKT
Hallo Jose42, Welkom op het forum.jose42 schreef:IK HEB EEN PROBLEEM MET MIJN E1 ALS IK AUTOMATISCH KALIBRER DE EERSTE MAAL IS ALLES GOED
NA EEN 1 UUR ROND TE RIJDEN KOM IK OP DE ZELFDE PLAATS TERECHT EN DAT SCHEELD DAN EEN 400 METER
IK ZIT OOK MET EEN WIELSENSOR IS DAT NORMAAL OF KAN DAT ZIJN DAT DE WIELSENSOR VERKEERDE AFSTAND BEREKEND ALLES BLIJKT GOED AANGESLOTEN TE ZIJN
Als eerste de tip om eerst je CAPS-LOCK uit te zetten voordat je gaat typen. alleen hoofdletters komt erg schreeuwerig over. Daarbij komt dat er volgens mij hier niemand doof is

Terug naar jou probleem: Nee het is niet normaal dat je na een uur rijden een afwijking hebt van 400 meter.
Je zegt dat je met een losse km-puls sensor werkt. Als je de snelheid van je km-teller vergelijkt met de snelheid die je E1 aangeeft tijdens het rijden; hoeveel is dat dan

Hoeveel satelieten ontvang je gemiddeld

In wat voor een auto is je systeem ingebouwd


Laat even de antwoorden op de vragen weten.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |