hallo, wie heeft de gouden tip voor mij.
ik heb in mijn wagen een dx-v multimedia navigatie systeem die goed bevalt. nu heb ik een tmc tuner aangesloten en ook deze werkt correct op de taal na. de geschakelde en constante spanningen zijn overigens correct aangesloten.
nadere uitleg:
het navigatie menu en taal zijn in het nederlands en blijven ook in het nederlands.de tmc meldingen zijn in het duits. dwz de het woord file,mist ed...zijn in het duits. als ik in het menu van de travelpilot nu de algemene taal nederlands kies onder het rijden....zijn de tmc meldingen ineens wel weer in het nederlands. alleen de volgende ochtend als ik het systeem weer gebruik, staat het tmc weer in het duits. ik snap er nits meer van. de rest van het systeem werkt overigens geheel correct.
ik heb overigens ook met blaupunkt contact gehad, maar de eerste medewerker zei dat dat normaal was, en nadat ik een paar dagen later weer belde, vertelde mij een andere medewerker dat dat wel in het nederlands kon en ik de boel even een tijdje stroomloos moest laten staan. maar ook dit mocht niet baten helaas.
(offtopic, is er hier ook iemand die mij aan de laatste firmware update kan helpen voor een dx-n?)
groeten opeltje
dx-v multimedia tmc taal in de war
-
- Starting Member
dx-v multimedia tmc taal in de war
je bent nooit te oud om iets te leren, dus zeur niet over je leeftijd!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Reacties: 0
Weergaves: 590
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 2101