Hallo beste forumleden,
Ik zit voorhet eerst op deze site endacht hier een handleiding te kunnen downloaden. Helaas lukt dit niet, wat doe ik fout?
met vriendelijke groet,
durk
Downloaden handleiding Blaupunkt TravelPilot Freestyler
-
- New Member
-
- Moderator
Niks, ik zie nl. de Freestyler er niet bijstaan in dit downloads.php?cat=3 lijstje.
Al op de site van Blaupunkt zelf gekeken?
Dat was wat zoeken, maar kijk hier eens: http://fe0wap79.bosch.de/intershoproot/ ... _BA_NL.pdf
Al op de site van Blaupunkt zelf gekeken?
Dat was wat zoeken, maar kijk hier eens: http://fe0wap79.bosch.de/intershoproot/ ... _BA_NL.pdf
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Site Admin
Downloaden van handleidingen kan door een paar oorzaken misgaan, namelijk :
- De browser doet zich voor als een googlebot of andere bot. Dan is downloaden niet mogelijk
- Er zit een downloadmanager zoals Getright op de computer van de gebruiker. Dit wordt (nog) niet ondersteund door de download software
- Gebruiker is wel geregistreerd, maar niet ingelogd
Dit zijn de meest voorkomende oorzaken.
Uploaden van handleidingen kan alleen nog in de speciale upload map die ook in de rubriek handleidingen staat.
Dit om het beheer te vereenvoudigen.
Verder nog een noot :
- Wanneer de handleiding zich opent in een venster, is die op te slaan op je computer door op het knopje met de afbeeldingen van een diskette te drukken, linksbovenaan.
Te vaak zie ik dat één gebruiker vijf tot tien maal dezelfde handleiding in één dag download.
Wanneer deze handleiding 12.43MB is, praat je over dataverkeer van 124.3MB - 12.43MB = 111.87MB zinloze MegaBytes.
- De browser doet zich voor als een googlebot of andere bot. Dan is downloaden niet mogelijk
- Er zit een downloadmanager zoals Getright op de computer van de gebruiker. Dit wordt (nog) niet ondersteund door de download software
- Gebruiker is wel geregistreerd, maar niet ingelogd
Dit zijn de meest voorkomende oorzaken.
Uploaden van handleidingen kan alleen nog in de speciale upload map die ook in de rubriek handleidingen staat.
Dit om het beheer te vereenvoudigen.
Verder nog een noot :
- Wanneer de handleiding zich opent in een venster, is die op te slaan op je computer door op het knopje met de afbeeldingen van een diskette te drukken, linksbovenaan.
Te vaak zie ik dat één gebruiker vijf tot tien maal dezelfde handleiding in één dag download.
Wanneer deze handleiding 12.43MB is, praat je over dataverkeer van 124.3MB - 12.43MB = 111.87MB zinloze MegaBytes.
Hide post links |
-
- New Member
Re: Downloaden handleiding Blaupunkt TravelPilot Freestyler
Probleem had ik ook. Mijn fout was dat ik via het hoofdmenu naar de handleidingen ging. Dat lukt niet want dan wordt je weer uitgelogd. Als je met de gele navigatiegbalk aan de linkerkant naar de handleidingen gaat dan lukt het weer wel. Ik hoop nu dat ik kan ontdekken waarom mijn MFD II DVD navigatie dame haar biezen heeft gepakt Kan met geen mogelijkheid de stem van mijn "Belgische vriendin" activeren. Ik mis haar zwoele aanwijzingendurk schreef:Hallo beste forumleden,
Ik zit voorhet eerst op deze site endacht hier een handleiding te kunnen downloaden. Helaas lukt dit niet, wat doe ik fout?
met vriendelijke groet,
durk
Edit: Yess!! Goedele is terug I RTFM en er stond een geluidsinstelling fout. Dank aan dit forum voor de oplossing
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 810