Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Als je nieuwste wilt hebben betaal je uiteraard de volle prijs. Maar als je ook tevreden bent met een exemplaar van 2005 of zo, kun je vaak terecht op Marktplaats etc.
Daar heb ik vorig jaar voor een duitse relatie een twee jaar oude, uiteraard originele Benelux DX gekocht voor €25, en daar is hij erg blij mee
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Ik heb een MCD navigatie in mijn VW T5 bus. Nu wil ik deze vervangen door een radio RNS2.
Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Er zitten andere stekkers in mijn auto!
Ik heb een vraag.
Afgelopen weekend heb ik een vw T5 (camper) uit 2006 gekocht met navigatie RNS MFD of RN S2 (ik weet niet welke van beide, ken het verschil niet maar staat op mijn dvd)
Het probleem is dat ik bij nieuwe bestemming invoeren wel het...
Binnenkort ga ik op vakantie en kan ik een uitgebreidere en nieuwe sd kaart lenen, dan degene die ik in mijn ford focus 2010 heb. Is dit mogelijk? En kan ik de kaart dan ook weer terug geven aan de eigenaar en is de kaart dan werkzaam?...