wie heeft er ervaring met de travel pilot in de fort mondeo graag wat informatie over hoe het bevalt
afz koos
blauwpunkt travel pilot ex fort mondeo
-
- New Member
-
- Junior Member
Beste Koos,
Ik heb een half jaar met het systeem rondgereden (in een Mondeo) en het voldeed prima. Het is geen snel systeem (helemaal niet als je naar het buitenland moet! lange rekentijden) Maar in Nederland en daar reed ik meestal is het een prima systeem. Wel is het zo dat het kaartenmateriaal erg klein beschaalt is, voor Duitsland moest ik al een andere CD hebben als ik van de 'hoofdwegen' afweek.
De fabrikant heeft natuurlijk veel ervaring en maakt degelijke en goede systemen.....
Groet,
Sytze
Ik heb een half jaar met het systeem rondgereden (in een Mondeo) en het voldeed prima. Het is geen snel systeem (helemaal niet als je naar het buitenland moet! lange rekentijden) Maar in Nederland en daar reed ik meestal is het een prima systeem. Wel is het zo dat het kaartenmateriaal erg klein beschaalt is, voor Duitsland moest ik al een andere CD hebben als ik van de 'hoofdwegen' afweek.
De fabrikant heeft natuurlijk veel ervaring en maakt degelijke en goede systemen.....
Groet,
Sytze
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
bedankt voor de infoSytze schreef:Beste Koos,
Groet,
Sytze
koos
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-