Sinds kort in het bezit van een Blaupunkt TravelPilot EX t.b.v. Ford, nu is de kleur van het display bij navigeren "Rood" en de overige binnenverlichting echter groen.
Volgens zeggen zou de kleur van het display gewijzigd kunnen worden naar meerdere kleuren en ieder geval zit hier ook groen bij, zie foto onderstaand deze is dan wel groen.
Wie kan mij helpen om dit te kunnen wijzigen ?
Wie kan mij zeggen waar ik een Nederlandse gebruikswijzing kan verkrijgen van dit systeem ?
Graag uw antwoorden tegemoetziende, alvast bedankt hiervoor !
Mgrt
Chris
Blaupunkt TravelPilot EX
-
- New Member
Blaupunkt TravelPilot EX
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
De Travelpilot EX is voorzover ik weet een speciaal type dat o.a.a speciaal voor Ford Mondeo werd gemaakt.
De kleur van het display kan niet worden gewijzigd. Deze is volledig afhankelijk van de uitvoering en hangt samen met de kleur van de gebruikte LED's.
De kleur van het display kan niet worden gewijzigd. Deze is volledig afhankelijk van de uitvoering en hangt samen met de kleur van de gebruikte LED's.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
Volgens diverse mensen zou het met programmeren te maken hebben maar hoe of wat weet ik nog niet even afwachten op dit antwoord.
Tevens schakeld de audio niet direct uit wanneer je de contactsluetel verwijdert dit duurt ongeveer 16 minuten waardoor wel aandacht wordt getrokken van dieven, men zou dit wederom ergens kunnen programmeren waar hier weet ik ook nog geen antwoord op..???
Groeten
Chris
Tevens schakeld de audio niet direct uit wanneer je de contactsluetel verwijdert dit duurt ongeveer 16 minuten waardoor wel aandacht wordt getrokken van dieven, men zou dit wederom ergens kunnen programmeren waar hier weet ik ook nog geen antwoord op..???
Groeten
Chris
Gerritje schreef:De Travelpilot EX is voorzover ik weet een speciaal type dat o.a.a speciaal voor Ford Mondeo werd gemaakt.
Hide post links |
-
- Normal Member
Uit de onderdelenlijst blijkt dat eenkleurige LED's gebruikt worden, de kleur is dus niet te programmeren.
Er bestaat inderdaad wel een Ford EX navigatie met groene verlichting (Typenummer 7 612 300 510 001).
Natuurlijk is het mogelijk om in jouw apparaat alle rode LED's door groene LED's te (laten) vervangen.
Deze kunnen via een Blaupunkt Service Centre onder bestelnummer 8 925 406 204 besteld worden.
Let wel, er zitten er bijna 50 stuks in, het is dus best een hele operatie maar het kan wel. Succes!!
Er bestaat inderdaad wel een Ford EX navigatie met groene verlichting (Typenummer 7 612 300 510 001).
Natuurlijk is het mogelijk om in jouw apparaat alle rode LED's door groene LED's te (laten) vervangen.
Deze kunnen via een Blaupunkt Service Centre onder bestelnummer 8 925 406 204 besteld worden.
Let wel, er zitten er bijna 50 stuks in, het is dus best een hele operatie maar het kan wel. Succes!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 810