Hallo,
Ik ben mijn code kwijt van mijn normale (geen auto merk) Blaupunkt.
Travelpilot rns 149
serinr. - BP 1327 x 2752707
Partnr. - 7 612 001 327
De codes die ik al gebruikt hebt zijn.
6929
0929
1555
5555
2041
3323
7777
7027
2293
3335
7752
6358
5110
6328
9509
1509
werken allemaal niet en telkens 1 uur gewacht na 3x
Is er geen reset te doen op de printplaat of ergens hoe dan ook ?
Dank alvast.
Blaupunkt code kwijt van TravelPilot RNS 149
-
- New Member
-
- Senior Member
Die code is er om het dieven onmogelijk te maken zo'n toestel opnieuw te gebruiken. En een Reset zou dat te niet doen, nee dus.
Stuur het serienummer, tezamen met het aankoopbewijs naar BlauPunkt, dan kunnen zij je voorzien van de noodzakelijke gegevens om je toestel weer aan de praat te krijgen.
Groet,
JW
Stuur het serienummer, tezamen met het aankoopbewijs naar BlauPunkt, dan kunnen zij je voorzien van de noodzakelijke gegevens om je toestel weer aan de praat te krijgen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
code blaupunkt
probeer deze eens; 4854
laat me weten of het lukt
Hans
laat me weten of het lukt
Hans
Hide post links |
-
- New Member
Re: code blaupunkt
Ehhm, Hans;
het is niet goed als jij je eigen code weggeeft. Stel iemand herkent jij hier en pikt dan jouw TravelPilot. Nu heeft hij ook de bijpassende code.
De mijne krijg jij hier niet. Vooral nu niet nadat mijn TravelPilot net is gepikt. De dief heeft de code niet dus zal hij veel geluk moeten hebben om dat ding aan de praat te krijgen.
En die kerel heeft de auto voor zo'n 9000 Euro beschadigd (krassen op lak van motorkap, spatbord links vooren, deur van de chauffeur zo kapot getrokken dat ie vervangen moet worden, de compleete kabelstrang van het radio vernield (en daarmee ook de adapter van de radiobediening aan het stuurwiel en de hands-free adapter voor de mobiele), de middelconsool, een ruit, de airbag in het stuurwiel (kabel beschadigd, dus moet ie vervangen worden),....) En dan heb ik het nog niet eens over de TravelPilot en de kaartenCD's, de zonnebril op sterkte en de andere klijne dingen die hij mee heeft. Gelukkig heeft de politie hem mooi op een video staan, zij hebben de registratienummer van deze TravelPilot (dus weet Blaupunkt dat zij de code hiervoor niet mogen uitgeven). hopelijk krijgen zij hem te pakken!
Het beste is echt het originele winkel-aankoopbewijs naar Blaupunkt op te sturen (e-Bay rekeningen of dergelijks laat Blaupunkt niet gelden, juist vanwege gestolen Radios). In het vervolg de codekaart bij de rekeningen van jouw auto bewaren. Jij moet toch het een en andere aan rekeningen bewaren (zoals b.v. de verzekeringspolis, wegenbelastingsaanslagen,...), daar past het goed bij.
Bestaat er eigenlijk een site, waar je de nummers van je gestolen radio publiceeren kan, zodat anderen kunnen kijken of het aangeboden apparaat gejat is of niet?
het is niet goed als jij je eigen code weggeeft. Stel iemand herkent jij hier en pikt dan jouw TravelPilot. Nu heeft hij ook de bijpassende code.
De mijne krijg jij hier niet. Vooral nu niet nadat mijn TravelPilot net is gepikt. De dief heeft de code niet dus zal hij veel geluk moeten hebben om dat ding aan de praat te krijgen.
En die kerel heeft de auto voor zo'n 9000 Euro beschadigd (krassen op lak van motorkap, spatbord links vooren, deur van de chauffeur zo kapot getrokken dat ie vervangen moet worden, de compleete kabelstrang van het radio vernield (en daarmee ook de adapter van de radiobediening aan het stuurwiel en de hands-free adapter voor de mobiele), de middelconsool, een ruit, de airbag in het stuurwiel (kabel beschadigd, dus moet ie vervangen worden),....) En dan heb ik het nog niet eens over de TravelPilot en de kaartenCD's, de zonnebril op sterkte en de andere klijne dingen die hij mee heeft. Gelukkig heeft de politie hem mooi op een video staan, zij hebben de registratienummer van deze TravelPilot (dus weet Blaupunkt dat zij de code hiervoor niet mogen uitgeven). hopelijk krijgen zij hem te pakken!
Het beste is echt het originele winkel-aankoopbewijs naar Blaupunkt op te sturen (e-Bay rekeningen of dergelijks laat Blaupunkt niet gelden, juist vanwege gestolen Radios). In het vervolg de codekaart bij de rekeningen van jouw auto bewaren. Jij moet toch het een en andere aan rekeningen bewaren (zoals b.v. de verzekeringspolis, wegenbelastingsaanslagen,...), daar past het goed bij.
Bestaat er eigenlijk een site, waar je de nummers van je gestolen radio publiceeren kan, zodat anderen kunnen kijken of het aangeboden apparaat gejat is of niet?
Hide post links |
-
- Starting Member
Hallo Guruuu
Ik heb je een PM gestuurd ivm je code, maar je hebt er nog niet op gereageerd. Heb je deze nog niet gelezen of heb je je code al gevonden.
mvg
Jeroen
Ik heb je een PM gestuurd ivm je code, maar je hebt er nog niet op gereageerd. Heb je deze nog niet gelezen of heb je je code al gevonden.
mvg
Jeroen
Hide post links |
-
- Junior Member
-
- New Member
i want my cd player blaupunkt code
BP-Nr 7612001475
RNS 3
BP 1430y4477611
thx pls help my
RNS 3
BP 1430y4477611
thx pls help my
Hide post links |
-
- Senior Member
Please contact your Blaupunkt dealer, he certainly can help you.
Regards,
JW
Regards,
JW
Hide post links |
-
- New Member
i have no papers of this blaupunkt cd player i forget this pls help my
Hide post links |
-
- Senior Member
In that case I'm afraid we cannot help you .....
Regards,
JW
Regards,
JW
Hide post links |
-
- New Member
-
- New Member
-
- Senior Member
Do you need help with reading the last message?anyone can help my ??
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-