Blaupunk TravelPilot RGS08

tugmasterke
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2007 11:50

Blaupunk TravelPilot RGS08

Bericht door tugmasterke »

Hallo,
ik heb een twedehands navigatie systeem in mijn bezit,daar was geen handleiding bij maar die heb ik inmiddels toegestuurd gekregen van JW waarvoor nogmaals mijn dank.
Nu zit ik met de volgende vraag, zijn er mensen hier op het forum die ervaring hebben met dat toestel? Daar ik dat graag zou weten voor ik het inbouw en mocht het achteraf blijken dat het geen goede resultaten mee te behalen zijn dan heb ik mijn wagen nodeloos beschadigd, dus dat zou ik willen vermijden
Het toestel is een blaupunkt travelpilot RGS 08, naar ik vermoed moet dat toestel al enkele jaartjes oud zijn, dus daarom mijn vrees dat het niet naar behoren werkt,

alvast bedankt voor de genomen moeite

mvg
tugmasterke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

De RGS08 is een "ouwetje", tweede helft van de jaren '90 op de markt gekomen.
Hij werkt met non-DX CD's, daarvan is de laatste vesie verschenen in december 2006, nieuwere komen er niet meer.
De computer is, zeker naar huidige begrippen gewoon traag.

Voordat je 'm inbouwt zou ik 'm in een proefopstelling plaatsen om te kijken of alles naar behoren werkt.
Dat kan door 'm aan een 12V voeding te hangen er verder alle spullen aan te hangen, dus monitor, A/B en GPS antenne. Die opstelling moet dan wel de satellieten kunnen pakken :idea:
Dat geeft een goede eerste indicatie of alles werkt.

Als alles (b)lijkt te werken kun je overwegen 'm in te bouwen.....

Maar als je het mij zou vragen: ik zou er niet aan beginnen, voor een paar honderd Euri koop je een heel wat beter en sneller systeem. Die RGS08 is meer geschikt voor een museum :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”