Ik ben dus in het bezit van een Cascade 7944. En ik wil graag meer MP3's kunnen afspelen dan alleen de 800MB die op een cd passen.
Ik weet dat er verschillende opties zijn:
MP3's op een CF kaartje
Deze mogelijkheid vind ik persoonlijk de minst handige, elke keer de CF kaartjes er in en eruit halen ervaar ik als niet handig. Tevens zal de boel harder slijten, misschien wel beschadigen. Daarbij komt dat de extra CF kaartjes van 2 of 4GB niet echt goedkoop zijn. En de Cascade ondersteunt trouwens ook niet meer dan 4GB. En ik wil eigenlijk wel 8GB tot mijn beschikking hebben.
De Solisto
Er is nog een andere optie waar ik eerst wel in geinteresseerd was, namelijk een Solisto. Dit kastje doet alsof het een cd wisselaar is. Dus de radio denkt dat er een wisselaar aan hangt. Je zet de MP3's op een USB stick. Er zit wel weer een maximum aan de hoeveelheid nummers er op passen, namelijk 6 (aantal cd's die in een echte wisselaar passen) x 99 (maximaal aantal nummers per cd) = 594 MP3's
Je sluit hem aan door een speciale kabel voor een Becker radio. (alles bij elkaar kost het rond de 230 euro (199 voor solisto, 15 voor kabel, 15 voor verzendkosten uit duitsland) En dit is dus nog zonder USB Stick!!
Tot zover ideaal, tot ik te horen kreeg dat ie geen titels etc doorgeeft aan de radio, dus je speelt nummer 5 van cd 3 af... Welke het is? Geen idee dus.
De Apple Ipod
Dus kom ik toch uit op een Ipod.
Ik weet dat de kabel ongeveer 100 euro kost, plus een Ipod (die je zo duur kan maken als je wilt)
Het enige minpunt is die irritante software van Apple...
Maar wie heeft er hier al ervaring met het gebruik van een Becker (cascade) in combinatie met een Ipod (nano) ??
Wie heeft er ervaring met een Ipod op een Becker (cascade) ?
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1127
-
-