Hallo Allemaal,
Ik ben Tom en heb net een Becker Traffic Pro High Speed 7820 gekocht van een particulier (dus geen garantie). Hij draait nog op software 1.0.
Ik heb alle ingebouwd en werkt prima. Ik heb staande gekeken of de navi werkt en dat ging ook prima. Echter wanneer ik de straat op reed (met een bestemming ingegeven) ging het mis.
Hij zegt dus direct als ik vertrek "over 100 meter links afslaan" (dit klopt ook). Ik volg de instructie op en draai links af. Vanaf nu blijft het scherm gewoon de straatnaam tonen van de straat waarin ik vertrok met de pijl linksaf. Er gebeurd niets meer verder.
Als ik kijk bij de satelieten, schommelt dit tussen de 6 en 8 satelieten. De coördinaten op het scherm kloppen wel volledig. Weet iemand waarom hij niet navigeert?
Vreemd probleem op de traffic pro (Help please)
-
- New Member
-
- Moderator
Re: Vreemd probleem op de traffic pro (Help please)
Heb je ook alle aansluitingen gebruikt ? Bijvoorbeeld het pulse signaal aangesloten ?
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
De pulse stekker zat erin. Toen ik vanmorgen ging controleren zag ik dat ik door de TP aan te sluiten, ik de pin van het pulse signaal uit de iso stekker had gedrukt. Nu werkt alles beter.
Wel volgende vraag: als ik achteruit rijd slaat de navi tilt en zegt enkel off road. Dit achteruitrijdsignaal, is dit gewoon de + van het achteruitrijdlicht? Aangezien de originele iso stekker van mijn wagen bijna helemaal bezet is (1 pinnetje niet), ga ik ervanuit dat de achteruit er reeds in zit. Weet iemand in weke pin dit gewoonlijk in de iso zit aangesloten?
Wel volgende vraag: als ik achteruit rijd slaat de navi tilt en zegt enkel off road. Dit achteruitrijdsignaal, is dit gewoon de + van het achteruitrijdlicht? Aangezien de originele iso stekker van mijn wagen bijna helemaal bezet is (1 pinnetje niet), ga ik ervanuit dat de achteruit er reeds in zit. Weet iemand in weke pin dit gewoonlijk in de iso zit aangesloten?
Hide post links |
-
- Moderator
Kijk eens in de rubriek informatief, dat zou aansluiting A2 kunnen zijn, maar die kan ook voor andere zaken zoals mute worden gebruikt.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3