Dag Allen,
Wellicht dat 1 van jullie mij kan helpen.
Vandaag de accu weer aangesloten en dan dien je opnieuw de code in te voeren. Uietraard heb ik die en daarna start de becker gewoon op. Niks aan de hand.
Totdat ik het volume wil aanpassen dan gebeurt er niks. Heel vreemd gaat niet harder of zachter. Indrukken kan wel alleen draaien geeft geen effect. Lijkt wel een veiligheidsinstelling. Dacht de code goed te hebben alleen volume werkt niet echt blijft heel zacht staan.
Iemand een idee. Resetten ofzo en hoe dan?
Groet,
Roy
volume zit vast op indianapolis pro
-
- New Member
-
- New Member
Re: volume zit vast op indianapolis pro
niemand een idee?
Overigens krijg ik wel geluid wanneer er verkeersinformatie door komt. Volume staafjes zie ik ook niet bewegen wanneer ik aan de volume knop draai.
Overigens krijg ik wel geluid wanneer er verkeersinformatie door komt. Volume staafjes zie ik ook niet bewegen wanneer ik aan de volume knop draai.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Misschien een heel rare hoor, maar zit de plus goed aangesloten? Niet toevallig op de draad voor de motorantenne (ervan uitgaande dat je Indianapolis die heeft) aangesloten. Heb ik (met een andere radio) ooit gedaan en dan krijg je de meest rare verschijnselen.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- New Member
nee dat is juist het vreemde, altijd goed gewerkt en plotsklaps zit het volume "vast"......
Wellicht eens eruit halen en opnieuw de stekkers monteren. Wellicht is de volume knop gewoon kapot maar dat is wel heel vreemd. Lijkt wel alsof de volume is vastgezet door een instelling. Zoiets als: "zullen we het volume vastzetten kies ja/nee"...
Wellicht eens eruit halen en opnieuw de stekkers monteren. Wellicht is de volume knop gewoon kapot maar dat is wel heel vreemd. Lijkt wel alsof de volume is vastgezet door een instelling. Zoiets als: "zullen we het volume vastzetten kies ja/nee"...
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 552