Heb een paar weken geleden een Cascade 7944 in mijn VW Jetta laten bouwen. Radio uitstekend, navigatie snel en heel gebruiksvriendelijk. Samsung SGH-D520 werd onmiddelijk herkend echter de verbinding wordt onvoorspelbaar en regelmatig verbroken. Herkent iemand dit probleem en een oplossing gevonden?
Hans H
Verbroken verbinding Cascade / Samsung
-
- New Member
-
- Average Member
Heeft de samsung de laatste software in het toestel zitten ?
Groeten, JB
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: Verbroken verbinding Cascade / Samsung
070827Hans H schreef:Heb een paar weken geleden een Cascade 7944 in mijn VW Jetta laten bouwen. Radio uitstekend, navigatie snel en heel gebruiksvriendelijk. Samsung SGH-D520 werd onmiddelijk herkend echter de verbinding wordt onvoorspelbaar en regelmatig verbroken. Herkent iemand dit probleem en een oplossing gevonden?
Hans H
Ben op een duits forum dezelfde klacht een paar keer tegengekomen. Becker wijst naar gsm fabrikanten en omgekeerd. Samsung lijkt meer gevoelig dan anderen hoewel de klacht ook bij een Nokia en Sony-Erickson (nota bene de uitvinder van Bluetooth) voorkomt. Forumleden adviseren dan maar een ander toestel te kopen maar vertellen er niet bij welke. Nu zou er van Becker een lijst met compatibele GSM's zijn, welke ik niet kan vinden. Kent iemand zo'n lijst?
Hans H
Hide post links |
-
- New Member
Er bestaat inmiddels een software update, versie 3.7
Deze zou vooral bluetooth problemen oplossen.
Mijn probleem lijkt er inderdaad mee opgelost te zijn.
Het pad wat je moet volgen: ga naar je leverancier, leg je probleem uit en vraag of je je CD onder garantie kunt ruilen voor de versie 3.7
Hans H
Deze zou vooral bluetooth problemen oplossen.
Mijn probleem lijkt er inderdaad mee opgelost te zijn.
Het pad wat je moet volgen: ga naar je leverancier, leg je probleem uit en vraag of je je CD onder garantie kunt ruilen voor de versie 3.7
Hans H
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 13