Ik heb hier een indianapolis pro 7950.
en nu heb ik een probleem dat ik deze als ik de auto uit heb gezet naar een aantal uur weer opnieuw de code moet ingeven.
dit is dus niet als hij maar een uur of 2 van contact is geweest maar dus alleen na langere tijd.
en heel soms valt de radio helemaal uit en kan ik er helemaal niks meer mee, en alleen maar weer in werking krijgen door hem helemaal van de stroom af te halen en opnieuw op te starten.
iemand enig idee waar dit aan kan liggen en wat ik er aan kan doen??
(kom dus niet met een antwoord dat ik de gele vaste spanning en de rode acc+ moet omwisselen wat dat is het probleem niet)
alvast bedankt voor jullie hulp.
uitvallen indi pro
-
- New Member
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 23 dec 2009 15:25
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Dat komt meestal voor als de permanente en de geschakelede 12 volt verkeerd om zijn aagesloten
Voornamelijk bij Duitse auto's zitten deze andersom tov de pinnen voor de ISO A stekker
Voornamelijk bij Duitse auto's zitten deze andersom tov de pinnen voor de ISO A stekker
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 23 dec 2009 15:25
Gerritje schreef:Dat komt meestal voor als de permanente en de geschakelede 12 volt verkeerd om zijn aagesloten
Voornamelijk bij Duitse auto's zitten deze andersom tov de pinnen voor de ISO A stekker
gelieve eerst even duidelijk mijn vraag te lezen....
en dan pas met antwoorden komen...
permanente (geel) en de geschakelede 12 volt (rood acc+)
(het systeem draait al 2 jaar super in de auto)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Je zult ongetwijfeld gelijk hebben maar toch even dit:
Er zijn in het verleden lieden geweest die al jaren rond reden met een verkeerd aangesloten installatie
Er is niemand die daaruit, zonder de corresponderende aansluitnummers van de ISO A stekker, kan herleiden dat de zaak wel correct is aangesloten. En dat is tevens de reden dat ik reageerde.permanente (geel) en de geschakelede 12 volt (rood acc+)
Er zijn in het verleden lieden geweest die al jaren rond reden met een verkeerd aangesloten installatie
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 23 dec 2009 15:25
ik snap het antwoord ook wel.
maar ik ben al jaren bezig met electronica en dus ook autoradio s.
en het probleem met de omwisseling in deze draden is bij mij bekend, maar als je het bij een becker verkeerd hebt zitten dan moet je elke keer als je de auto van het contact hebt gehad weer de code invoeren.
en bij mij is dus het probleem dat het net is of de spanning van de auto te laag word dat de radio als het ware niet meer backupt, en ik dus na een aantal uren dat de auto stil heeft gestaan de code weer nieuws moet invoeren.
nu heb ik de radio voor de test thuis aan een voeding staan en nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem. dus dat met een te lage spanning is het ook niet.
het lijkt er een beetje op of er een contactje door warmte los komt te zitten of iets in die richting.
tevens wel bedankt voor de snelle reactie.
nu hopen of er mensen zijn die mij verder kunnen helpen.
alvast bedankt
Harmjan
maar ik ben al jaren bezig met electronica en dus ook autoradio s.
en het probleem met de omwisseling in deze draden is bij mij bekend, maar als je het bij een becker verkeerd hebt zitten dan moet je elke keer als je de auto van het contact hebt gehad weer de code invoeren.
en bij mij is dus het probleem dat het net is of de spanning van de auto te laag word dat de radio als het ware niet meer backupt, en ik dus na een aantal uren dat de auto stil heeft gestaan de code weer nieuws moet invoeren.
nu heb ik de radio voor de test thuis aan een voeding staan en nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem. dus dat met een te lage spanning is het ook niet.
het lijkt er een beetje op of er een contactje door warmte los komt te zitten of iets in die richting.
tevens wel bedankt voor de snelle reactie.
nu hopen of er mensen zijn die mij verder kunnen helpen.
alvast bedankt
Harmjan
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 23 dec 2009 15:25
spannings stabilisator
Nu heeft mij iemand verteld dat mijn probleem kan liggen aan de spanningsstabilisator,
iemand misschien ervaring hier mee, of een goed adres in het oosten van het land die mij hier misschien iets meer over kan vertellen???
iemand misschien ervaring hier mee, of een goed adres in het oosten van het land die mij hier misschien iets meer over kan vertellen???
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 474