Goedenavond,
Auto gekocht met Traffic Pro aan boord. Netjes met het boekje erbij. Echter: ik kan maar niet ontdekken hoe ik het apparaat aan kan zetten zonder dat de radio aan staat. Ik zoek naar de mogelijkheid om alleen het navigatie gedeelte te gebruiken. Lees ik ergens overheen, want ik kan het niet vinden in de handleiding.
Alvast bedankt.
Groeten,
Martijn
Traffic Pro: Radio uit tijdens navigatie?
-
- New Member
-
- Senior Member
Wat jij wilt kan niet, de hele unit gebruikt dezelfde aansluitingen en bedieningselementen.
Je kunt wel de gesproken aanwijzingen onafhankelijk van het volume van de radio instellen. (Als ik me niet vergis tenminste!)
Op het moment dat er een aanwijzing komt de volumeknop zo instellen dat het niveau correct is. Deze instelling wordt onthouden.
Je kunt wel de gesproken aanwijzingen onafhankelijk van het volume van de radio instellen. (Als ik me niet vergis tenminste!)
Op het moment dat er een aanwijzing komt de volumeknop zo instellen dat het niveau correct is. Deze instelling wordt onthouden.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 255
-
-
Weergaves: 489
-
-
F930BT valt met enige regelmaat uit tijdens het rijden
door Verwijderde gebruiker 127900 » 19 aug 2017 20:10 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 590
-
-
-
Weergaves: 560
-
-
Weergaves: 728
-