Beste allemaal,
ik heb sinds een week een Becker Cascade 7944 in mijn nieuwe Seat Ibiza. Ben echt zwaar tevreden over het apparaat zelf, kan 'm aanraden. (Her)Berekenen van route is echt supersnel door de CF-kaart, en daarnaast is 'ie ook erg nauwkeurig. Achteruitrijsignaal is niet aangesloten voor zover ik weet, maar heb daar nog absoluut geen hinder van ondervonden.
Ik heb echter geprobeerd om via TMC mobiele flitsers te zien te krijgen, maar dat is me nog niet gelukt. Ik kan niet de zender instellen waar hij TMC-info vandaan moet plukken (ik heb hier ergens gelezen dat dat alleen bij één model van VDO kan). In die post werd gezegd dat de navi de sterkste TMC-zender op pakt die hij kan vinden. Maar dan zou ik toch af en toe wel mobiele flitsers moeten kunnen zien in mijn TMC overzicht, wat bij mij niet het geval is. Ook is het niet zo (zoals in die post stond) dat als ik naar bijvoorbeeld Radio538/Q-music/Veronica luister, dat ik dan wel die mobiele flitsers met TMC-info doorkrijg. Ik zie nog steeds alleen filemeldingen.
Heeft iemand anders hier (meer) ervaring mee, of een oplossing hiervoor?
Groeten en alvast bedankt!
P.S. Software versie is 3.61
TMC met Becker Cascade
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1127
-
-
Weergaves: 2715
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-