Speedtraps CD's

knaak
Junior Member
Junior Member

Speedtraps CD's

Bericht door knaak »

heb een becker gekocht 7825 hoe kan ik zien of de speedtraps cd al is geinstaleerd

hij geeft op snel weg wel dyn aan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Je moet volgens mij, maar weet dit niet helemaal zeker, de CD van Speedtraps erin doen na het plannen van een route. Als je die CD niet hebt dan is het volgens mij niet geïnstalleerd.

Dat dyn op de snelwegen is volgens mij dat ie middels TMC dynamische routebegeleiding aan heeft staan.

Maar wellicht dat iemand die ook zo'n systeem heeft of die er kennis van heeft dit kan bevestigen / ontkrachten?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Installeren : Schakel de navigatie in , druk de'NAV' toets en bevestig de activatie melding ... verwijder nu de navigatie CD en plaats de speedtrap cd , de installatie begint nu vanzelf , volg de instructies op ...
Klaar , nu de navi-cd terug plaatsen ...

Dit is dus eenmalig en wordt op de navi-radio zelf geplaatst , vervolgens werkt het alleen als men ook daadwerkelijk een route invoert en niet op zichzelf .... flitspalen worden dus enkel opgemerkt en doorgegeven wanneer men navigeert ...
De data kan men natuurlijk ook weer verwijderen ( 1 + 3 + TP intoetsen )

:P Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Bedankt voor je bericht. Het wordt dus wel degelijk in de navi opgeslagen... Dat wist ik niet. Kan je ook ergens zien of het is opgeslagen (dat wil knaak weten)? Wellicht dat dit ergens in een menu staat ofzo?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Nee dan kan volgens mij niet ( het is dan ook enkel actief met een daadwerkelijk reisdoel en verder niet ) , er staat trouwens ook bij dat deze info gewist wordt zodra de navi-radio enkele minuten van het stroom gehaald wordt.

Dus bij die van knaak waarschijnlijk niet aanwezig en dus even opnieuw installeren ... ( aangezien het apparaat geruime tijd zonder stroom heeft gezeten )
Maar even checken kan natuurlijk altijd door een reisdoel in te voeren en langs een flitspaal ( en dan één die niet net nieuw geplaatst is ) te rijden , wordt er niet + 200 meter eerder een piepsignaal gegeven staat er geen speedtrap op :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Becker systemen”