Hallo,
misschien een dom vraagje hoor maar stel ze toch ?
Bij de ingebruikname van de nieuwe software versie 2.0 bij de Indianapolis moet er daar iets speciaals gebeuren ?
Ik denk bv aan een reset, alle vorige bestemmingen wissen, wissen van het geheugen enz.
Of kan je gewoon de nieuwe cd insteken en verder je indy gebruiken. ?
Reset nodig voor nieuwe software Indianapolis?
-
- Normal Member
Reset nodig voor nieuwe software Indianapolis?
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Het is een kwestie van de CD erin doen en de procedure doorlopen. Zorg wel dat het contact niet wordt onderbroken (dat het systeem dus een constante spanning houdt). Je hoeft er verder geen dingen voor te wissen ofzo.
Succes ermee,
Toho_NL.
Succes ermee,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Junior Member
Niets wissen, alles blijft intact.
Wel een beetje geduld hebben.
Ik moest na het installeren wel een stukje rijden- minuut of vijf- voordat hij weer wilde navigeren.
Verder alles prima verlopen. Ben zeer tevreden met 2.0.
Wel een beetje geduld hebben.
Ik moest na het installeren wel een stukje rijden- minuut of vijf- voordat hij weer wilde navigeren.
Verder alles prima verlopen. Ben zeer tevreden met 2.0.
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=39139
Hide post links |
-
- Normal Member
Ok thanks heren,
ga mij volgende week de nieuwe versie aanschaffen si.
ga mij volgende week de nieuwe versie aanschaffen si.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]
Hide post links |
-
- Moderator
Graag gedaan! Zou je ons op de hoogte willen houden van je vorderingen en ervaringen met de nieuwe software?
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Normal Member
Ok,
zal ik zeker doen.
zal ik zeker doen.
Hide post links |
-
- Average Member
Hoi ik heb vorige week de versie 2 software aangeschaft en resetten e.d. gaat volledig automatisch.
Eerst vraagt hij na invoer van cd 1 of de nieuwe software geinstalleerd moet worden. Bevestig je dit dan gaat hij aan de slag. Eerst doet hij een update van de radio software. Na een kleine minuut begint hij aan de navigatiesoftware. Dit duurde bij mij bijna 10 minuten, dus ben ondertussen gaan rijden.
Alle settings, inclusief stemkeuze e.d. bleven behouden.
Software werkt prima en spontane reset bugs en bugs dat de radio niet aan wilde behoren nu tot het verleden.
Ohja: vergeet niet cd 2 in het systeem te doen na je upgrade. Ik kon de route gewoon met cd 1 laden maar merkte opeens dat hij off road was, zo gauw ik van de A weg af ging. Bleek dat hij de route plande gebaseerd op de hoofdwegen die wel op die cd stonden.
Software is best actueel, al zegt hij op de route naar schiphol nog steeds dat ik (midden op de snelweg) moet omkeren, en even later dat ik de rotonde moet pakken. Kortom die wegen zijn nog niet geactualiseerd.
Eerst vraagt hij na invoer van cd 1 of de nieuwe software geinstalleerd moet worden. Bevestig je dit dan gaat hij aan de slag. Eerst doet hij een update van de radio software. Na een kleine minuut begint hij aan de navigatiesoftware. Dit duurde bij mij bijna 10 minuten, dus ben ondertussen gaan rijden.
Software werkt prima en spontane reset bugs en bugs dat de radio niet aan wilde behoren nu tot het verleden.
Ohja: vergeet niet cd 2 in het systeem te doen na je upgrade. Ik kon de route gewoon met cd 1 laden maar merkte opeens dat hij off road was, zo gauw ik van de A weg af ging. Bleek dat hij de route plande gebaseerd op de hoofdwegen die wel op die cd stonden.
Software is best actueel, al zegt hij op de route naar schiphol nog steeds dat ik (midden op de snelweg) moet omkeren, en even later dat ik de rotonde moet pakken. Kortom die wegen zijn nog niet geactualiseerd.
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je tijdens de update de pech hebt dat je motor aflaat en je start opnieuw dan heb je een gerede kans dat je naar de becker Service zult moeten. Ze zijn nogal kieskeurig met spanningspieken en dips.Dit duurde bij mij bijna 10 minuten, dus ben ondertussen gaan rijden.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Senior Member
Voor dat eerste punt sluit ik me geheel bij Gerritje aan. Dit is het noodlot tarten, en is dwars tegen alle regels in. Gewoon mazzel gehad, dit had een dure grap kunnen worden.bigdeal schreef:Hoi ik heb vorige week de versie 2 software aangeschaft en resetten e.d. gaat volledig automatisch.
Die weg bij Schiphol, over welke heb je het daar? Toch niet de A5?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Average Member
Uhhh om eerlijk te zijn deed ik de cd erin, zag een installatie gebeuren. Toen reset van de radio en dacht ik dat ie klaar was. Ben toen gaan rijden en realiseerde me dat ik de route nog moest programmeren. Toen ik de Nav knop indrukte zag ik dat ie daar toen aan het installeren was.... Dussuh ja ik weet ut, niet slim maaruh was m'n eerste update die ik deed, had niet verwacht dat ie zo lang duurde.JW schreef:Voor dat eerste punt sluit ik me geheel bij Gerritje aan. Dit is het noodlot tarten, en is dwars tegen alle regels in. Gewoon mazzel gehad, dit had een dure grap kunnen worden.
Nee de A4 volgens mij. Den Haag naar Schiphol....JW schreef:Die weg bij Schiphol, over welke heb je het daar? Toch niet de A5?
Hide post links |
-
- Senior Member
bigdeal schreef: .....Nee de A4 volgens mij. Den Haag naar Schiphol....JW schreef:Die weg bij Schiphol, over welke heb je het daar? Toch niet de A5?
Waar, op welk punt dus is die A4 dan niet actueel? Die ligt er toch al jaaaaaarenSoftware is best actueel, al zegt hij op de route naar schiphol nog steeds dat ik (midden op de snelweg) moet omkeren, en even later dat ik de rotonde moet pakken. Kortom die wegen zijn nog niet geactualiseerd.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Starting Member
Klopt inderdaad: ter hoogte van het aquaduct bij Roelofarendsveen is de weg iets verlegd vanwege de HSL-werkzaamheden. Kom je nu vanaf Den Haag richting Amsterdam / Schiphol over de A4, dan krijg je inderdaad de melding van die rotonde (die dus ergens beneden je op de provinciale weggetjes zal liggen). En dan even later mag je omkeren, en nog weer iets verder is alles weer OK.JW schreef:bigdeal schreef: .....Nee de A4 volgens mij. Den Haag naar Schiphol....JW schreef:Die weg bij Schiphol, over welke heb je het daar? Toch niet de A5?Waar, op welk punt dus is die A4 dan niet actueel? Die ligt er toch al jaaaaaarenSoftware is best actueel, al zegt hij op de route naar schiphol nog steeds dat ik (midden op de snelweg) moet omkeren, en even later dat ik de rotonde moet pakken. Kortom die wegen zijn nog niet geactualiseerd.
Groet,
JW
ach, zo blijf je wel wakker.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-