Ik heb even een vraag.
Ik heb onlangs een Becker Indianapolis Pro 7955 gekocht met software 4.0
Nu heb ik de cd's in de auto liggen, maar stel dat er een kras op komt dan heb je dus niets meer.
Mag je voor eigen gebruik een reserve set cd's maken en deze in de auto laten, zodat je de originele nog thuis hebt als het een keer fout gaat met een cd.
En met welk brand progamma kan dat dan?
LET OP DIT IS VOOR EIGEN GEBRUIK.
Reserve kopie van je CD's
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Als je CD's beschadigd raken is kun je proberen in aanmerking te komen voor een coulanceregeling.
Van Blaupunkt weet ik zeker dat deze bestaat, Becker heeft zo'n geweldige naam dat ik verwacht dat men bij de nederlandse vertegenwoordiger Vogel ook wel zoiets zal kennen.
De originelen hebben een goede extra harde beschermlaag waardoor beschadigingen weinig zullen voorkomen. De echte problemen zijn er altijd met beschadigingen vanaf de labelkant!
Laat je CD gewoon in de navi zitten en je hebt helemaal geen probleem.
Het maken van een copy (met y) of kopie (met een k) voor eigen gebruik is toegestaan omdat je een licentie voor het gebruik van de software hebt verkregen. Het gebruik hiervan is feitelijk alleen toegestaan als backup,niet voor dagelijks gebruik.
Overigens is het gebruik van zelf gebrande CD's niet altijd even verstandig. De laser slijt er veel sneller van doordat een hogere stroom nodig is om de cd's te lezen.
De standaard voorzieningen van Windows zijn voldoende om in jouw behoefte te voorzien.
Van Blaupunkt weet ik zeker dat deze bestaat, Becker heeft zo'n geweldige naam dat ik verwacht dat men bij de nederlandse vertegenwoordiger Vogel ook wel zoiets zal kennen.
De originelen hebben een goede extra harde beschermlaag waardoor beschadigingen weinig zullen voorkomen. De echte problemen zijn er altijd met beschadigingen vanaf de labelkant!
Laat je CD gewoon in de navi zitten en je hebt helemaal geen probleem.
Het maken van een copy (met y) of kopie (met een k) voor eigen gebruik is toegestaan omdat je een licentie voor het gebruik van de software hebt verkregen. Het gebruik hiervan is feitelijk alleen toegestaan als backup,niet voor dagelijks gebruik.
Overigens is het gebruik van zelf gebrande CD's niet altijd even verstandig. De laser slijt er veel sneller van doordat een hogere stroom nodig is om de cd's te lezen.
De standaard voorzieningen van Windows zijn voldoende om in jouw behoefte te voorzien.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht