Nieuwe versie voor Indianapolis

snap
Normal Member
Normal Member

Nieuwe versie voor Indianapolis

Bericht door snap »

Hallo ,
wanneer en vooral waar kan ik de nieuwste versie van mijn navteq cd's vinden ?
Trouwens welke is dan de versie ? bezit nu de versie 1.0
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Ik kan je helaas geen antwoord geven (Beckeronline kan dit vast wel :)), maar ik denk dat dit topic bij Becker thuis hoort i.p.v. bij Navteq. De moderator zal hem wel verplaatsen.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snap
Normal Member
Normal Member

Bericht door snap »

Bedankt hoor Toho_NL
zal nog even afwachten dan en zal in het vervolg mijn vraag bij Becker zelf stellen :)
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Zo te zien heeft Beckeronline dit nog niet gelezen.... Ik zal hem even op de hoogte brengen van deze vraag (zodat je een antwoord krijgt :)).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

Ik had de vraag inderdaad niet gezien..... maar de laatste versie is de 1.01 maar daar is geen andere databases op geplaatst dan de 1.0 (welke je nu hebt)

Nieuwe versie is nog niet bekend maar dat horen we ook meestal een week of drie van te voren. Persoonlijk denk ik dat de versie medio mei komt. Dit word dan de 2.0

Versie is dan via de dealers te bestellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snap
Normal Member
Normal Member

Bericht door snap »

Bedankt jongens,
hou dit dan zeker in het oog. Trouwens het systeem werkt heel goed. Feilloos kan ik moeilijk zeggen omdat er regelmatig nieuwe straten en ronde punten bijkomen maar daar kan de software dat ik gebruik moeilijk iets aan doen hé 8)
Ben al door heel Europa gereden en tot nu steeds alles gevonden of toch bijna.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mag
Starting Member
Starting Member

Bericht door mag »

Dag allen,

Ik ben vorige week naar de CeBit in Hannover geweest
Navteq was er (helaas Becker niet).
Één van de medewerkers daar kon mij vertellen (met dank aan de Navteq sales man die contact heeft met Becker) dat medio April er een nieuwe versie voor de Indianapolis uit komt.
Nog even geduld dus :wink:

P.S. Navteq maakt ieder kwartaal een nieuwe kaart en Becker zou ieder half jaar een update maken (volgens Navteq). Dat eerste kan kloppen, maar of dat tweede ook klopt? :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

snap schreef:Feilloos kan ik moeilijk zeggen omdat er regelmatig nieuwe straten en ronde punten bijkomen maar daar kan de software dat ik gebruik moeilijk iets aan doen hé 8)
Het enige dat je daaraan kan doen is het melden aan Navteq. Ze kunnen het dan verhelpen, zodat het op volgende versies wel in orde is. Je kunt dat doen op: http://update.navteq.com (die overigens enigszins vernieuwd is).

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

mag schreef:Navteq maakt ieder kwartaal een nieuwe kaart en Becker zou ieder half jaar een update maken (volgens Navteq). Dat eerste kan kloppen, maar of dat tweede ook klopt? :?
Dat Navteq elk kwartaal een nieuwe "kaart" maakt is inderdaad zo. Ze stellen die dan ter beschikking aan de systeembouwers (waaronder Becker, VDO Dayton, etc.). Het is echter aan de systeembouwers of ze die nieuwe kaarten ook daadwerkelijk afnemen. De systeembouwers kunnen dan ook nog kiezen tussen verschillende versies (nemen ze de meest recente database of nemen ze een oudere). Van BMW en VDO Dayton weet ik dat ze elk half jaar een nieuwe versie hebben. Hoe dit bij Becker zit weet ik niet, maar daar kan Beckeronline vast wel antwoord op geven...

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

Bij Becker staat dit niet per vast het hangt er heel erg vanaf hoeveel er veranderd is in de databases. In ieder geval komt er 1x per jaar een update uit welke ook los verkocht word. Niet elke update is namelijk los te koop.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nieuwe kaarten versie 945.xxx
    door japie57 » 24 feb 2015 22:11 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 655
  • GPS module error Indianapolis Pro
    door JohnnyDolman » 15 mar 2016 21:05 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 10
    Weergaves: 1111
  • Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
    door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen
    Weergaves: 723
  • MFD2 Versie C, Update,dvd
    door jamjam » 04 mei 2016 22:37 » in V.A.G
    Reacties: 3
    Weergaves: 776
  • Kaart en firmware versie Discovery Pro
    door rjdewit » 01 sep 2016 13:08 » in V.A.G
    Weergaves: 2226
  • Kaarten versie 2016.10 beschikbaar.
    door DigiWalker » 24 mei 2015 11:21 » in Garmin
    Weergaves: 712
  • Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
    door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 2
    Weergaves: 1506

Terug naar “Vaste Becker systemen”