Weet iemand hoe ik de ontvangst van de korte golf kan verbeteren?
Moet er dan niet een aparte antenne bij om deze ook rijdend te kunnen ontvangen.
Hij lijkt me geweldig om op mijn reizen de radio gewoon op de korte golf te houden
Korte golf ontvangst
-
- Junior Member
-
- New Member
Re: Korte golf ontvangst
Hoe je de ontvangst kunt verbeteren weet ik niet. Toen de Becker was gemonteerd in mijn vorige auto kon ik in het buitenland mooi de nieuwsberichten van de wereld om roep beluisteren. Het is wel erg lokatie afhankelijk hoe de omtvangst is en ik denk dat daar ook je grootste probleem inzit. In mijn nieuwe auto heb ik nog niet uitgeprobeerd, we gaan pas eind augustus weer op vakantie.burow schreef:Weet iemand hoe ik de ontvangst van de korte golf kan verbeteren?
Moet er dan niet een aparte antenne bij om deze ook rijdend te kunnen ontvangen.
Hij lijkt me geweldig om op mijn reizen de radio gewoon op de korte golf te houden
Groet,
Rob.
Golf Plus 2.0 tdi, Becker trafic Pro 7823.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Er hoeft geen speciale antenne gemonteerd te worden, maar je moet wel een goede kwaliteit antenne hebben om een goede ontvangst te waarborgen. Beste is een dakantenne met versterker.
Hide post links |
-
- Moderator
Een versterker is een blijft een (helaas vaak noodzakelijk) hulpmiddel. Een goede antenne behoeft geen versterker. M'n Xantia's hadden nooit versterkers en altijd sublieme ontvangst, m'n Skoda (dus VAG) wel, en alhoewel IK gelukkig een goede ontvangst heb ken ik vele Skoda-rijders met een slechte radio-onvangst, ondanks de antenneversterker.beckeronline schreef:Beste is een dakantenne met versterker.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-