Ik heb nu versie 3.0 (2 discs) op mijn Becker Traffic Pro High Speed staan maar wil versie 4.0 (4 discs) laden.
Weet iemand hoe dat moet? Als ik de eerste disc erin stop dan vraagt het systeem om een navigatie disc maar verder gebeurt er niets.
Is er ergens een software-instructie document of zoiets?
Vast dank
Installatie Versie 4.0
-
- New Member
-
- Normal Member
Is dat een originele CD ??
Zoja, istie wel schoon/krasvrij?
Zoja, reset proberen (1+3+TP).
Nog niet werken? Becker kapot!
Zoja, istie wel schoon/krasvrij?
Zoja, reset proberen (1+3+TP).
Nog niet werken? Becker kapot!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ja, de disc is schoon en krasvrij
Die reset zal ik proberen, maar doe ik dat met de oude disc 1 erin of met de nieuwe of maakt dat niets uit?
Die reset zal ik proberen, maar doe ik dat met de oude disc 1 erin of met de nieuwe of maakt dat niets uit?
Hide post links |
-
- Senior Member
En origineel, zoals Mr.BS ook vroeg?Pensionada schreef:Ja, de disc is schoon en krasvrij
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Average Member
Toen ik de software 3.2 installeerde kwam er in het venster een balk die liet zien de status van de installatie, maar bij de 4.0 software gebeurde dit niet, maar hij werkte er wel mee. Maar sinds kort blijft hij om de nav CD vragen, en heb ik de 3.2 er maar weer in gedaan, en deze werkt naar behoren.
De 4.0 software is een kopie, en misschien is dat de reden...... Maar tot heden heb ik ook met de vorige software steeds met een kopie gewerkt, de orginele bewaarde ik thuis zodat bij diefstal ik een nieuwe kan branden.
De 4.0 software is een kopie, en misschien is dat de reden...... Maar tot heden heb ik ook met de vorige software steeds met een kopie gewerkt, de orginele bewaarde ik thuis zodat bij diefstal ik een nieuwe kan branden.
Subaru GT Turbo met Becker Traffic Pro HIGH SPEED
Yamaha Fazer FZ6s met Tomtom Urban Rider
Mazda CX-5 met NB1 Tomtom Navigatie
Peugeot 107 met Tomtom GO 6100 World
Hide post links |
-
- Senior Member
Zo te lezen beschik je alleen over een kopie van de 4.0.Beckermanneke schreef:Toen ik de software 3.2 installeerde kwam er in het venster een balk die liet zien de status van de installatie, maar bij de 4.0 software gebeurde dit niet, maar hij werkte er wel mee. Maar sinds kort blijft hij om de nav CD vragen, en heb ik de 3.2 er maar weer in gedaan, en deze werkt naar behoren.
Foute boel dus, en je mag van geluk spreken dat je systeem niet vastgelopen is toen je terugging naar 3.2. Heel wat anderen hebben dat wel meegemaakt en dan kan 'ie naar een servicecentrum voor reparatie. Kassa dus, zeker als blijkt dat je geen origineel van die 4.0 hebt.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Average Member
Foute boel is eigenlijk dat je een update niet kan testen voordat je zoveel geld mag betalen , ik heb gemerkt dat het verschil tussen 3.2 en 4.0 zo klein is dat ik daar niet veel geld voor over heb, dan wacht ik liever op een volgende versie die voor mij het geld wel waard is
Hide post links |
-
- Normal Member
Hmmm, daar kun je dit forum toch ook goed voor gebruiken? Of gebruik je dit forum alleen als je problemen hebt?
Als je hier regelmatig meeleest weet je wat je aan meningen van bepaalde mensen hebt en kun je aan de hand daarvan bepalen of je overstapt of niet.
Het lijkt me ook vrij moeilijk om een 30 dagen trial versie voor een navi te maken....
Als je hier regelmatig meeleest weet je wat je aan meningen van bepaalde mensen hebt en kun je aan de hand daarvan bepalen of je overstapt of niet.
Het lijkt me ook vrij moeilijk om een 30 dagen trial versie voor een navi te maken....
Hide post links |
-
- Average Member
Het ligt er natuurlijk ook aan in welk gebied je hem gaat gebruiken, en zoveel info kan ik hier niet vinden over de 4.0 sofware, ik heb trouwens ook een topic geopend waarin ik reacties en ervaringen zoek met de Speedtrap CD, maar tot op heden geen reaktie gehad, wel heb ik inmiddels de CD gekocht en ontvangen, nu nog uit proberen of het werkt
Hide post links |
-
- Normal Member
Er is inderdaad weinig te vinden hier over het gebruik van de software...? Op de Duitse fora lees je er behoorlijk veel over, maarja daarvoor zijn het ook Duitsers.
Hide post links |
-
- Moderator
Ik denk dat dit ook te maken heeft met het feit dat er op dit forum niet enorm veel mensen (actief) zijn die een Becker systeem hebben. Bij o.a. VDO Dayton en Blaupunkt zie je veel meer ervaringen. Mochten jullie dus ervaringen hebben, deel die dan a.u.b. met ons, zodat andere gebruikers er ook voordeel mee kunnen doen.
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 638
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 762
-
-
Weergaves: 691
-
-
Weergaves: 2210
-
-
Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW -- -
Reacties: 2
Weergaves: 1484
-