Indianapolis

jasmeijers
Average Member
Average Member

Indianapolis

Bericht door jasmeijers »

Is het mogelijk om bij de Becker Indy standaard de kortste route in te stellen of gaat hij in het menu standaard naar de snelste route en moet je elke keer de korste route zelf ingeven? Ik moest net op een adres in Utrecht zijn en de snelste route was volgesn de navi 20km. De korste route was 8.9km Omdat het adres midden in de stad ligt lijkt het mij sterk dat je er met de snelste route eerder bent. Bij het wegrijden naar huis gaf hij de melding "off route". Vervolgens was hij de weg echt kwijt. En gaf hij straten aan waar ik toch echt niet reed. Gelukkig wist in zelf waar ik ong. naar toe moest. Dit is vreemd want de straten waar ik doorheen reed liggen er volgens mij al 100 jaar. Kortom de eerste rit was nog geen succes.
Misschien de volgende keer beter.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

Ik denk dat de gestuurde plus en de geschakelde plus niet helemaal correct zijn aangesloten bij de installatie.... verder het zo (als alles goed aangesloten is) dat hij de voorkeuren vasthoud welke je het laatst gebruikt heb. Dus als jij de korste route ingeeft dan staat er de volgende keer weer start korte route in je scherm.

Mocht de becker toch verkeerd aangesloten zijn dan gaat hij iedere keer terug naar fabrieksinstellingen dus start snelle route.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • GPS module error Indianapolis Pro
    door JohnnyDolman » 15 mar 2016 21:05 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 10
    Weergaves: 1075