Eerste ritje met indianapolis
-
- Normal Member
Eerste ritje met indianapolis
Gisteren geïnstalleerd en vandaag al ee ritje naar Groningen. Maar had al prijs, moest naar de Westkade in Groningen en deze straat staat al niet op versie 1.0 Van pech gesproken. Verder tot GRoningen geen enkel probleem, prachtig toestel, goede hulp onderweg Weet nu niet of deze straat op versie 1.01 staat anders meld ik deze fout aan Becker.de
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Eerste ritje met indianapolis
Moest het niet westerkade zijn ?snap schreef:...naar Groningen. Maar had al prijs, moest naar de Westkade in Groningen en deze straat staat al niet op versie 1.0 Van pech gesproken.
Staat deze soms wel op de CD ?
Hide post links |
-
- Senior Member
Er zit tussen de cd 1.0 en 1.01 geen enkel verschil tussen de databases! Bij Becker is het eerste cijfer voor de punt altijd de versie wat maatgevend is voor de database. Dus een nieuwere versie gaat dan 2.0 heten. Het cijfer achter de komma geeft de versie van de versie aan. Dus de 1.01 is een herziene versie (taalfouten verwijderd, instelbaarheid display enz...) van de 1.0
Dus maar kijk eens naar wat Han schreef!
Dus maar kijk eens naar wat Han schreef!
Hide post links |
-
- Normal Member
Hallo,
het was inderdaad Westerkade maar dat heb ik ook niet gevonden. Maar misschien heb ik ergens wel een fout gedaan bij het inbrengen van die straat. Want eens toegekomen stond die straat wel vermeld op het display, kan dat ?
Hoe krijg ik trouwens de coördinaten te zien eens ik in een straat sta ?
Wat de reistijd betreft moet ik zeggen dat hij extact berekend hoelang je er over doet. Het verschil was maar 3 minuten op een rit van 882 km wat dus te verwaarlozen is. Prachtig
het was inderdaad Westerkade maar dat heb ik ook niet gevonden. Maar misschien heb ik ergens wel een fout gedaan bij het inbrengen van die straat. Want eens toegekomen stond die straat wel vermeld op het display, kan dat ?
Hoe krijg ik trouwens de coördinaten te zien eens ik in een straat sta ?
Wat de reistijd betreft moet ik zeggen dat hij extact berekend hoelang je er over doet. Het verschil was maar 3 minuten op een rit van 882 km wat dus te verwaarlozen is. Prachtig
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]
Hide post links |
-
- Senior Member
Als straat wel op je display stond dan staat hij ook gegarandeerd in de database. Je kunt ook altijd (moet je navigatie niet aan staan) op de linker draaiknop drukken dan krijg je de straatnaam (mits deze in de database staat) in je scherm met daar ook bij de gemeentenaam waar je je op dat moment bevindt. Verder zie je dan onderin een plusteken met vier pijltjes eromheen als je daar op drukt krijg je de coordinaten in je scherm te zien.
Hide post links |
-
- Normal Member
Die Westerkade in Groningen vandaag toch nog eens opgezocht en inderdaad ze staat wel op de cd
Moet gisteren ergens een foutje gemaakt hebben denk ik maar moest ook heel vlug gaan, het leven van een koerier hé.
Bedankt in ieder geval voor de, steeds, goede uitleg.
Toch nog een vraagje. We rijden hier in ons bedrijf met een 16 tal chauffeurs en die die een gps hebben hebben allemaal een extra kopie gemaakt van de software cd's. Ze raden me dat ook aan om zo de originele te sparen voor eventuele krasjes ed. Wat raden jullie mij aan. De meeste rijden met sony en blaupunkt dacht ik in ieder geval nog niet met Becker.
Moet gisteren ergens een foutje gemaakt hebben denk ik maar moest ook heel vlug gaan, het leven van een koerier hé.
Bedankt in ieder geval voor de, steeds, goede uitleg.
Toch nog een vraagje. We rijden hier in ons bedrijf met een 16 tal chauffeurs en die die een gps hebben hebben allemaal een extra kopie gemaakt van de software cd's. Ze raden me dat ook aan om zo de originele te sparen voor eventuele krasjes ed. Wat raden jullie mij aan. De meeste rijden met sony en blaupunkt dacht ik in ieder geval nog niet met Becker.
Hide post links |
-
- Junior Member
Wanneer je een orginele cd bij het systeem hebt mag je in principe er vanuit gaan dat wanneer je cd het niet meer doet je een nieuwe krijgt. Praktijk leert dat het tegen valt en dat dealers daar erg moeilijk over doen. Mijn advies is dan ook maak gewoon een copy voor eigen gebruik in de auto. Dat voorkomt een hoop gedonder achteraf. Veel succes met je systeem
InDustWeTrust DubNoBassWithMyHeadMan!!!
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 10