![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Is er een verklaring voor of bestaan er diverse soorten van coordinaten(qua omschrijving bedoel ik)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Bedankt voor de snelle reactie., toch wil ik ter verduidelink een voorbeeld geven GPS: N 50°13'56" E 07°26'16".JW schreef:Hallo,
Coordinaten kun je inderdaad op verschillende manieren opgeven, en het hangt er dus gewoon van af welk format jouw Becker nodig heeft, dat weet ik even niet.
Voorbeeld, een plekje in het centrum van het land:
52 gr 5' 1" is gelijk aan 52.088 Noorderbreedte
5 gr 9' 1" is gelijk aan 5.155 Oosterlengte.
Het zou dus kunnen zijn dat je het verkeerde format hebt, dan wel dat je de getallen bij " (seconden) niet kent. Vul daar dan gewoon 0 in, dan kun je er niet meer dan enige tientallen meters naast zitten.
Groet,
JW
Hide post links |
Lezend op bladzij 21 van het Indy Manual lijkt dat geen probleem te zijn, al die door jou aangegeven getallen kunnen en moeten ingevuld worden.burow schreef:Bedankt voor de snelle reactie., toch wil ik ter verduidelink een voorbeeld geven GPS: N 50°13'56" E 07°26'16".JW schreef:Hallo,
Coordinaten kun je inderdaad op verschillende manieren opgeven, en het hangt er dus gewoon van af welk format jouw Becker nodig heeft, dat weet ik even niet.
Voorbeeld, een plekje in het centrum van het land:
52 gr 5' 1" is gelijk aan 52.088 Noorderbreedte
5 gr 9' 1" is gelijk aan 5.155 Oosterlengte.
Het zou dus kunnen zijn dat je het verkeerde format hebt, dan wel dat je de getallen bij " (seconden) niet kent. Vul daar dan gewoon 0 in, dan kun je er niet meer dan enige tientallen meters naast zitten.
Groet,
JW
Hoe vul ik dit in bij een becker
Hide post links |