Hallo,
Ben al in het bezit van een VDO 4150RS waarvan het navigatievolume op de snelweg niet hoog genoeg ingesteld kan worden, staat al op de hoogste stand.
Sta op het punt om een Becker Traffic Pro aan te schaffen, is of zijn er mensen die de Becker ingebouwd hebben in hun Renault Scenic, hoe bevalt het apparaat en is het navi volume zodanig in te stellen dat deze goed hoorbaar is op de snelweg?Is het ook juist dat je via postcode kunt invoeren en maar 1 cd nodig hebt voor Europa in tegenstelling tot 5 cd's bij VDO,
Graag verneem ik jullie reacties, wil niet nog een keer een miskoop doen.
Ramon
Becker traffic Pro vs VDO 4150
-
- Starting Member
-
- Starting Member
Het navigatievolume kan eventueel net zo hard worden ingesteld als de radio zelf kan. Bij mij bevalt de Becker perfect. Met de uitbreiding 'Speedtraps' wordt je zelfs gewaarschuwd voor flitspalen
Europa bestaat tegenwoordig uit 2 CD's (22 landen ofzo). In de Benelux heb je echter alleen de eerste nodig.
Europa bestaat tegenwoordig uit 2 CD's (22 landen ofzo). In de Benelux heb je echter alleen de eerste nodig.
Peugeot 206 CC 2.0 16V met Becker Traffic Pro, software v9.0 met SpeedTraps Benelux !!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 560
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Weergaves: 711
-
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-