Becker Traffic Pro LS 9.0 --> iets nieuws
-
- Average Member
Becker Traffic Pro LS 9.0 --> iets nieuws
Hallo,
Vandaag reed ik met de nieuwe 9.0 rond en kreeg ik te horen:"linksaf, let op: beperking". Dat is volgens mij nieuw. Nog meer mensen deze melding al gehad?
Vandaag reed ik met de nieuwe 9.0 rond en kreeg ik te horen:"linksaf, let op: beperking". Dat is volgens mij nieuw. Nog meer mensen deze melding al gehad?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Was er, toen je linksaf ging, ook iets bijzonders aan de hand dan? Was er bijvoorbeeld een 'wegverlaging' (lees: brug) ofzo? Er moet toch wat zijn als ie zoiets zegt... Ik heb zelf geen Becker-systeem, maar bij VDO Dayton worden ook weleens dit soort aanduidingen gegeven (niet specifiek deze, maar wel soortgelijke). Dat duidt dan altijd op iets 'bijzonders' (tunnel, veerboot, etc.).
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Starting Member
Becker 8 gaf ook al aan 'let op, beperkte doorgang'.
Wat me wel opviel:
Bij het berekenen gaf hij al aan dat er een 'veerpont' op de route was.
Vervolgens gaf hij 600, 200 en op de locatie zelf aan 'pas op veerpont'. Deze had ik nog niet eerder gehoord.
Wat me wel opviel:
Bij het berekenen gaf hij al aan dat er een 'veerpont' op de route was.
Vervolgens gaf hij 600, 200 en op de locatie zelf aan 'pas op veerpont'. Deze had ik nog niet eerder gehoord.
Peugeot 206 CC 2.0 16V met Becker Traffic Pro, software v9.0 met SpeedTraps Benelux !!
Hide post links |
-
- Average Member
nope, niks nieuws dat deed 8 ook al, bijv bij de KUL in Leuven.
Ik las op een duits forum dat de actuele snelheid nu eindelijk kan worden afgelezen met toets 1 en 10 (na elkaar niet tegelijk), iemand die daar meer van weet ?
Ik las op een duits forum dat de actuele snelheid nu eindelijk kan worden afgelezen met toets 1 en 10 (na elkaar niet tegelijk), iemand die daar meer van weet ?
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Marcel,
Long time no seen Plezierig te zien dat je de weg naar het forum nog kent
Die tip heb ik ook gelezen, ben benieuwd naar de ervaringen van onze gebruikers. Want er zijn hier inmiddels een paar "9.0'ers"
En dan is het even de vraag of die aanwijzing dan blijft staan.
Waar ik ook benieuwd naar ben is of België eindelijk TMC heeft bij Becker. Want dat ontbrak tot nu toe, toch?
Groet,
JW
Long time no seen Plezierig te zien dat je de weg naar het forum nog kent
Die tip heb ik ook gelezen, ben benieuwd naar de ervaringen van onze gebruikers. Want er zijn hier inmiddels een paar "9.0'ers"
En dan is het even de vraag of die aanwijzing dan blijft staan.
Waar ik ook benieuwd naar ben is of België eindelijk TMC heeft bij Becker. Want dat ontbrak tot nu toe, toch?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Een collega van me heeft ook versie 9.0. Ik zal binnenkort, als er nog geen antwoord is gegeven op of de truc werkt, vragen of het bij hem ook zo werkt (kan hem nu niet bereiken, dus kan het nu niet vragen).
Ik laat het z.s.m. weten,
Toho_NL.
Ik laat het z.s.m. weten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Average Member
ik was van plan die TMC in Belgie en snelheidsinfo even te checken eerdaags, B is toch vlak bij
Hide post links |
-
- Moderator
Ik kan inmiddels bevestigen dat als je tegelijkertijd op de knop 1 en 10 drukt dat je dan de snelheid te zien krijgt. Na elkaar werkt niet.
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Moderator
Hoi MarcelNL,
Weet je al iets meer van TMC in België? Voor zover ik weet is dit (nog) niet voorhanden in versie 9.0. Ik kan dit zelf alleen niet testen (heb geen Becker-systeem... (en woon niet vlakbij België)).
Groetjes,
Toho_NL.
Weet je al iets meer van TMC in België? Voor zover ik weet is dit (nog) niet voorhanden in versie 9.0. Ik kan dit zelf alleen niet testen (heb geen Becker-systeem... (en woon niet vlakbij België)).
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
Welnu, je hoeft niets te testen, alleen even in de beschrijving van de software te kijken:Waar ik ook benieuwd naar ben is of België eindelijk TMC heeft bij Becker. Want dat ontbrak tot nu toe, toch?
Traffic Pro / DTM 9.0 - Navteq
Codes für Verkehrsfunkkanäle auf Autobahnen in Österreich, Dänemark, Deutschland,
Italien, den Niederlanden, Schweden und der Schweiz
Hide post links |
-
- Moderator
Hoi Gerritje,
Bedankt voor de info. Ik dacht dit ook al (had dit ergens eerder gelezen, maar weet niet meer waar, dus vroeg daarom of er al iets bekend was). Wel een gemiste kans voor Becker denk ik. Er zijn toch vele klanten die dit graag zouden willen (net als TMC in Frankrijk).
Groetjes,
Toho_NL.
Bedankt voor de info. Ik dacht dit ook al (had dit ergens eerder gelezen, maar weet niet meer waar, dus vroeg daarom of er al iets bekend was). Wel een gemiste kans voor Becker denk ik. Er zijn toch vele klanten die dit graag zouden willen (net als TMC in Frankrijk).
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Moderator
Ik heb nog even wat meer info over die snelheidsdingen... Als je de toetsen indrukt krijg je de snelheid te zien en de rijrichting. Dit blijft ongeveer 30 seconden actief en daarna gaat het systeem weer terug naar de vorige toestand.
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
Helemaal met je eens, want de Belgische TMC van TIC-VL is imho voortreffelijk.Toho_NL schreef:Hoi Gerritje,
Groetjes,
Toho_NL.
Die franse TMC ook, maar dan wel alleen die van V-Trafic. De "gewone TMC" op de autoroutes heeft geen serieuze betekenis. Die is incompleet en door gebrek aan omleidingsmogelijkheden kun je er verder niks mee.
En zoals we weten is V-Trafic maar door heel weinig gelukkigen te ontvangen
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Er lijkt mij nu toch een verandering op til te zijn aangezien je nu bij TeleAtlas voor UK waar ook een soort betaal-TMC werkt, twee verschillende kaartversies kunt kopen. Met en zonder TMC voor een verschil van haast € 100. Leuk maar dan moet je wel wanhopig zijn voor dat geld!En zoals we weten is V-Trafic maar door heel weinig gelukkigen te ontvangen
United Kingdom - Ireland + Major Roads of Europe 2005/2006 - Siemens-VDO 159.00EUR
United Kingdom - Ireland + Major Roads of Europe 2005/2006 - Siemens-VDO - TMC 245.00EUR
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Moderator
Even nog een aanvulling op die toetscombinatie... Dit werkt alleen in radio-modus. Dus als je navigatie actief is of als je in het menu van je navigatie zit dan gaat het niet. Ook verschilt de tijd van het tonen. Waar dit door komt weet ik (nog) niet. Iemand die inmiddels andere info hierover heeft?
Toho_NL.
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
V-Trafic heeft geweigerd deze optie te implementeren. Simpele reden: zolang de kaarten nog gecopieerd worden krijgen zij geen geldGerritje schreef:Er lijkt mij nu toch een verandering op til te zijn aangezien je nu bij TeleAtlas voor UK waar ook een soort betaal-TMC werkt, twee verschillende kaartversies kunt kopen. Met en zonder TMC voor een verschil van haast € 100. Leuk maar dan moet je wel wanhopig zijn voor dat geld!En zoals we weten is V-Trafic maar door heel weinig gelukkigen te ontvangen
United Kingdom - Ireland + Major Roads of Europe 2005/2006 - Siemens-VDO 159.00EUR
United Kingdom - Ireland + Major Roads of Europe 2005/2006 - Siemens-VDO - TMC 245.00EUR
Daarom wil men het regelen met de Navifabrikant, en een soort fee krijgen per verkocht toestel. Of via het C-IQ traject, dat is uiteraard ook zeker.
Mijn "franse" MT5010VT is een voorbeeld van het eerste, V-Trafic vangt daar € 65,- voor per box. Daarmee is 'ie voor onbepaalde tijd vrijgeschakeld en kan ik dus altijd V-Trafic's TMC pakken
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Junior Member
Hallo allemaal,
ik heb de "test met de knopjes 1 en 10" ook gedaan en dan werkt het als volgt: meerdere mogelijkheden:
1) Als je de knoppen 1 en 10 tegelijkertijd indrukt, dan verschijnt de snelheid en rijrichting.
2) Als je een route geprogrammeerd hebt, dan druk je onder het rijden (in navigatiemodus) op de linkerdraaitoets, daarna op knop 1, vervolgens op knop 10 en de snelheid verschijnt. ook de gemiddelde snelheid verschijnt evenals de afgelegde tijd sinds start van de route.
3) Bovenstaande werkt ook als je geen route hebt geprogrammeerd, druk vanuit bijvoorbeeld de radiofunctie op de nav toets, daarna op OK, en dan op de linkerdraaitoets, en dan hetzelfde als hierboven bij nr 2, met de beperking dat er geen gemiddelde snelheid staat.
Ik hoop e.e.a verduidelijkt te hebben.
Succes!!!
ik heb de "test met de knopjes 1 en 10" ook gedaan en dan werkt het als volgt: meerdere mogelijkheden:
1) Als je de knoppen 1 en 10 tegelijkertijd indrukt, dan verschijnt de snelheid en rijrichting.
2) Als je een route geprogrammeerd hebt, dan druk je onder het rijden (in navigatiemodus) op de linkerdraaitoets, daarna op knop 1, vervolgens op knop 10 en de snelheid verschijnt. ook de gemiddelde snelheid verschijnt evenals de afgelegde tijd sinds start van de route.
3) Bovenstaande werkt ook als je geen route hebt geprogrammeerd, druk vanuit bijvoorbeeld de radiofunctie op de nav toets, daarna op OK, en dan op de linkerdraaitoets, en dan hetzelfde als hierboven bij nr 2, met de beperking dat er geen gemiddelde snelheid staat.
Ik hoop e.e.a verduidelijkt te hebben.
Succes!!!
_______
Volvo S80 D5 AUT Elan Mobility Line
RTI DVD nav
Volvo S80 D5 AUT Elan Mobility Line
RTI DVD nav
Hide post links |
-
- New Member
software 9.0 snelheidsaanduiding
Ik heb ook met toetscombinatie 1 - 10 de snelheid in beeld gebracht, maar hij geeft de snelheid consequent 2/3 van de snelheidsmeter aan (120 is volgens Becker 80). Het lijkt alsof de snelheid in miles wordt aangegeven, maar hij staat ingesteld op metrisch. Weet iemand hoe dit kan??
becker traffic pro 4720
Hide post links |
-
- Average Member
@ robejo
Bij mij deed ie ook zoiets (ik ging alleen nog veel harder dan dat m'n snelheidsmeter aangaf, ging richting de 200
Blijkbaar was de calibratie toch nog niet optimaal, want inmiddels doet ie het correct. Dus gewoon wat geduld.
Bij mij deed ie ook zoiets (ik ging alleen nog veel harder dan dat m'n snelheidsmeter aangaf, ging richting de 200
Blijkbaar was de calibratie toch nog niet optimaal, want inmiddels doet ie het correct. Dus gewoon wat geduld.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 560
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Weergaves: 711
-
-
-
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-