dames/heren,
OP = online pro
Ik heb een week geleden een online pro gekocht (tweedehands). Ik heb het bij een garage laten inbouwen.
Alles werkte netjes (radio, cd, mp3 en telefoon) op de navigatie na. De monteur zegt dat ik pas na een tijdje kan navigeren en dat het altijd na een tijdje de satellieten worden gepakt..
Dus na een aantal kilometers (50 km) mee te hebben gereden, heb ik de nav knop gedrukt, een bestemming vastgesteld en de OP vraagt om insertie van de nav cd. Ik heb de cd ingedaan en de OP vraagt of ik een up-date wou doen. Ik heb ja gekozen. Dan gaat die weer herstarten en zo blijft die herstarten met raar scherm verkleuring enz....soms rood, soms geel, soms met geknipte woordjes becker enz.... Na een tijdje wachten, en weer overnieuw te beginnen (zonder geen enkel success) heb ik besloten om stroom af te halen en opnieuw te koppelen.. ik heb het gedaan en de OP vraagt mij om de entry code in te voeren. Ik heb het goede code ingevoerd en dan begint het scherm weer intens rood en soms intens geel te worden zonder verder te gaan, maar herstart telkens overnieuw. Ik heb geprobeerd zowel met als zonder de installatie cd het apparaat aan de praat te krijgen maar lukt niet.....GRAAG ALS IEMAND DIT HERKENT OF DE OPLOSSING WEET, MIJ HELPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vrees dat het apparaat defect is geraakt of zoiets....
Becker Online pro
-
- New Member
-
- Senior Member
Welke CD heb je er in gestopt?
Want uit het feit dat 'ie vroeg of je wilde updaten leid ik af dat dit een andere versie is dan er oorspronkelijk in zat bij de vorige eigenaar.
En dus is de vraag: welke SW was er geladen via de oorspronkelijke CD, bij de vorige eigenaar dus.
En welke CD heb je er nu ingestopt, versie etc.? En uiteraard de vraag: is dat een origineel, schoon en zonder krassen?
Groet,
JW
Want uit het feit dat 'ie vroeg of je wilde updaten leid ik af dat dit een andere versie is dan er oorspronkelijk in zat bij de vorige eigenaar.
En dus is de vraag: welke SW was er geladen via de oorspronkelijke CD, bij de vorige eigenaar dus.
En welke CD heb je er nu ingestopt, versie etc.? En uiteraard de vraag: is dat een origineel, schoon en zonder krassen?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Beste JW,
Om de navigatie te activeren heb ik dezelfde cd (origineel CD1 "versie 1", gekregen van de verkoper naast een niet originele cd2). OP heeft zelf voor gevraagd. Ik zit nu met de zorgvraag dat de OP niet defect is geraakt door deze actie. Want zoals ik eerder heb verteld, hij blijft hangen direct na het invoeren van de goede code en start zich keer na keer opnieuw met verschillende scherm kleuren rood en oranjegeelachtig.
Heb je dit eerder meegemaakt of kun je iets van afleiden...!?
Mijn dank
Om de navigatie te activeren heb ik dezelfde cd (origineel CD1 "versie 1", gekregen van de verkoper naast een niet originele cd2). OP heeft zelf voor gevraagd. Ik zit nu met de zorgvraag dat de OP niet defect is geraakt door deze actie. Want zoals ik eerder heb verteld, hij blijft hangen direct na het invoeren van de goede code en start zich keer na keer opnieuw met verschillende scherm kleuren rood en oranjegeelachtig.
Heb je dit eerder meegemaakt of kun je iets van afleiden...!?
Mijn dank
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-