Becker Indianapolis wordt heet
-
- New Member
Becker Indianapolis wordt heet
Ik heb een jaar geleden een indianapolis laten inbouwen in mijn auto VW T5 bus. Ik heb van de originele cd `s copieen gemaakt die ik gebruik. Na en tijdje gewerkt te hebben herkent het apparaat ze niet meer en vraagt om de cd. ik haal de cd eruit en laat hem afkoelen want hij is meer dan handwarm. Daarna herkent de radio de cd weer. Ik heb zowel aldi cd´s als cd´s van een ander merk geprobeerd. Bij zelfgebrande MP3 is het nog erger, Die blijft na een paar numers steken en kan niet uit het apparaat verwijderd worden totdat het geheel waarschijnlijk afgekoeld is. Mijn vraag is is dit een meer voorkomend probleem is er iets aan te doen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Dit is een bekend fenomeen. Je zou kunnen proberen een soort geforceerde ventilatie aan te brengen maar de meest voor de hand liggende oplossing is het gebruik van originele CD's die hiervan geen last schijnen te hebben. Het vervelende is natuurlijk dat je dan nog steeds geen MP3's kunt draaien.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Normal Member
Probeer het eens met een cd die op lagere (lees langzaamste) snelheid gebrand is.
Rook je toevallig (in de auto)? Overweeg om hiermee te stoppen. Ga geen schoonmaak cd proberen.
Geforceerde koeling is ook een manier maar geeft wel extra herrie.
Misschien kun je je Indi wat ruimer inbouwen zodat er meer lucht langs stroomt of staat je kachel hete lucht langs je Indi te blazen.
Er kan natuurlijk ook gewoon iets defect zijn of je bent aan een andere auto toe...
Rook je toevallig (in de auto)? Overweeg om hiermee te stoppen. Ga geen schoonmaak cd proberen.
Geforceerde koeling is ook een manier maar geeft wel extra herrie.
Misschien kun je je Indi wat ruimer inbouwen zodat er meer lucht langs stroomt of staat je kachel hete lucht langs je Indi te blazen.
Er kan natuurlijk ook gewoon iets defect zijn of je bent aan een andere auto toe...
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
nieuwe tomtom kaart wordt niet geinstalleerd op tomtom
door de snater » 24 mei 2021 14:22 » in TomTom -
Weergaves: 607
-
-
-
Reacties: 10
Weergaves: 1075
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-