Hallo allemaal ,
Ik ben op zoek naar een nieuw radionavigatieunit ( JW heeft al geholpen bepaalde units weg te cijferen , dank
![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
) en nu zit ik ernstig te twijfelen tussen een VDO 4150 RS en een Becker Indianapolis 7923 , hiervoor had ik een Becker traffic pro ( nooit gebruikt
![Embarassed :oops:](./../images/smilies/icon_redface.gif)
ivm de aanwezigheid van een VDO MS 5000 in mijn andere auto , die nu door mijn vriendin gebruikt wordt
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
) , deze becker is verkocht ( oud model en verouderde software , en ik had geen zin om dit te updaten , kreeg er een redelijke prijs voor ) en aangezien ik navigatie toch wel mis in mijn dagelijkse auto , "moet" er toch wel weer navigatie in ( persé radionavigatie , aangezien ik niet weer zo'n "groot" scherm wil in mijn auto ( blijft schipperen in een Xantia vind ik
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
) )
Maar goed om een lang verhaal kort te houden , wil ik graag jullie mening en eventuele ervaringen met deze toestellen en de voor/nadelen van deze systemen .
Ikzelf heb een voorkeur voor de becker , mede omdat deze met groene verlichting leverbaar is ( staat wel zo fraai bij de rest van de dashboard verlichting ) , en er software geleverd wordt met flitspaal informatie , verder weinig ervaring met Becker .....
Graag jullie mening e/o reactie
Groet Menno.