Hallo forum,
Sedert enige tijd ben ik op zoek naar een nieuw navigatiesysteem. Ik had een MS 4200 RS, maar die is gestolen , en bezit wel nog steeds een digitale wisselaar type CHD 602S van VDO.
Ik overweeg nu een Becker Indianapolis 7925 te kopen maar zou graag willen weten of ik hierop mij wisselaar kan aansluiten? De wisselaar speelt welliswaar geen MP3 af maar dat vind ik minder belangrijk.
Ik zou ook graag willen weten of de Becker de mogelijkheid van flitsinfo heeft zoals bij VDO. Dat werkte namelijk perfect. Maar misschien moet ik deze vraag in het Becker forum stellen
Ik vind het overigens jammer dat de nieuwe VDO MS 4400 geen in blauw schakelbaar front heeft en begrijp dat ook niet goed van VDO. Anders was mijn keuze zeker daarop gevallen. Immers veel VW-rijders hebben een blauwe dashboardverlichting. Nu komt er wel een type 4300 uit, dat op VW zou zijn afgstemd maar ik heb gezien dat dit model er volledig anders uitziet dan de MS 4400.
Becker Indianapolis 7925 met VDO Dayton wisselaar CDH 602S
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Een VDO wisselaar doet het niet op een Becker.
waarom dan niet weer een MS4200 RS? De 4400 is absoluut ook een aanrader, hoe belangrijk is de verlichting? Je kunt de verlichting van de 4400 wel veranderen, zie bijgaande foto, rood zal er prima bij staan.
neem eens kontakt op met Navco, www.navco.nl, die heeft wel het een en ander liggen.
waarom dan niet weer een MS4200 RS? De 4400 is absoluut ook een aanrader, hoe belangrijk is de verlichting? Je kunt de verlichting van de 4400 wel veranderen, zie bijgaande foto, rood zal er prima bij staan.
neem eens kontakt op met Navco, www.navco.nl, die heeft wel het een en ander liggen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Dank voor je bericht, geweldig scherpe foto's trouwens. Tja ik twijfel inderdaad nog zoals je gelezen zult hebben maar blauw vind ik toch fraaier, een kwestie van smaak natuurlijk.Gentry schreef:Een VDO wisselaar doet het niet op een Becker.
Misschien toch even wachten tot dat er meer bekend is van de MS 4300?
Hide post links |
-
- Senior Member
ms 4300
Hallo
vandaag de ms 4300 bij dealer gezien
mooi apparaat hoor
Laurens
mooi apparaat hoor
Laurens
Hide post links |
-
- Junior Member
Re: ms 4300
Hallo Laurens,laurens schreef:Hallo
mooi apparaat hoor
Laurens
Ik zoek al een poosje op het net maar ik kom het apparaat nog niet echt tegen. Waar heb jij het gezien (bij een VW-dealer)?
Pedro
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: ms 4300
Dat vermoed ik inderdaad ook, VW biedt ze aan voor € 595,- bij aankoop van een nieuwe auto, ex BTW wel te verstaanPedro Notten schreef:Hallo Laurens,laurens schreef:Hallo
mooi apparaat hoor
Laurens
Ik zoek al een poosje op het net maar ik kom het apparaat nog niet echt tegen. Waar heb jij het gezien (bij een VW-dealer)?
Pedro
Bij die plaatjes zie je overigens nog de 4200
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Junior Member
Ik heb je advies opgevolgd en de MS 4400 aangeschaft.Pedro Notten schreef:Gentry schreef:Een VDO wisselaar doet het niet op een Becker.
Werkelijk perfect systeem en inderdaad, de kleur rood staat heel goed.
Ik ben erg te spreken over Navco. Prima service, vandaag besteld en morgen geleverd. Tevens hebben ze het systeem al helemaal voor je ingesteld op taal, C-IQ codes en overige extra's. Zelfs je eigen thuisadres is al ingevoerd!
Een aanrader; zowel de MS 4400 als Navco.
Groet,
Pedro
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat is Navco.......
Goed te horen dat je tevreden bent.
Goed te horen dat je tevreden bent.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]