Heb een BECKER 7920, deze zat eerst in mijn corsa. Heb hem nu overgezet in mijn nieuwe auto ( ASTRA ).
Het probleem is nu dat hij onnauwkeurig is geworden, v.b. bij calibratie is alles o.k. maar onderweg geeft hij aan dat ik op een weg zit die ± 50 mtr van mij vandaan ligt. Als je een bocht maakt is het voortgangsbalkje nog niet helemaal weg. KORTOM hij heeft nu een afwijking van ± 50 á 100mtr.
WIE WEET HOE IK DAAR VANAF KOM...............
BECKER indianapolis 7920
-
- New Member
-
- Senior Member
Heeft jou nieuwe astra geen warmtewerende voorruit?? (een gemetaliseerde ruit). Dan kan je nl. niet de GPS onder de voorruit plaatsen deze geeft dan veel kans op storingen. Probeer anders even je antenne op het dak (tijdelijk) te plaatsen en dan kijken of het beter gaat.
Heb je verder wel een nieuwe calibratierit uitgevoerd nadat je hem in de astra gemonteerd hebt?
2e vraag van wanneer is jou astra?
Heb je verder wel een nieuwe calibratierit uitgevoerd nadat je hem in de astra gemonteerd hebt?
2e vraag van wanneer is jou astra?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Becker 7920
Ja heb de rit al meerdere malen uitgevoerd, de antenne heb ik inderdaad wgens de ramen moetn verplatesen. Deze staat nu op het dak. Aan de ontvangst ligt het zeker niet, heb n.l. bijna de maximale satelieten.
Hide post links |
-
- Junior Member
je kan proberen:
1e : reset het systeem.
2e Calibratie WISSEN!!
3e nieuwe calibratierit, wachten tot je minstens 4 satelieten ontvangt hebt dan calibratie rit starten!!
Eventueel kan je in de werkplaatsmodus ook de bandenmaat ingeven ( keuze nieuw of gebruikt).
Succes, Martine ( ik heb jaren met een 4725 gereden, prima apparaat)
1e : reset het systeem.
2e Calibratie WISSEN!!
3e nieuwe calibratierit, wachten tot je minstens 4 satelieten ontvangt hebt dan calibratie rit starten!!
Eventueel kan je in de werkplaatsmodus ook de bandenmaat ingeven ( keuze nieuw of gebruikt).
Succes, Martine ( ik heb jaren met een 4725 gereden, prima apparaat)
Rijdend in een Peugeot 307 SW met Engine 4 PDA navigatie.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
Reacties: 10
Weergaves: 1075
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-