Hallo
Ik heb een Becker Cascade van nog géén jaar oud ( perfect systeem ) alles werkt super
Maar wel heb ik nu al een paar keer ervaren dat het systeem me toch wel om laat rijden
Terwijl hij op snelle route staat.
Laats ging ik van Sassenheim naar Pijnacker " via Wassenaar en daarna via Delft naar pijnacker.
Dit is absoluut niet de snelste route.
Voorkeur instellingen zijn goed zoals snelste route ( hierin heb ik géén snelweg vermijden niet aangevinkt dus het zou moeten werken )
Heeft er iemand een goede tip, want zo'n klasse aparaat als dit moet toch perfect zijn
Alle hulp is welkom
Groetjes Eric
Becker Cascade
-
- New Member
-
- Senior Member
Dus toch niet zo super?alles werkt super Maar wel heb ik nu al een paar keer ervaren dat het systeem me toch wel om laat rijden
De redenatie klopt niet, zeker niet als je het nog eens doorleest.hierin heb ik géén snelweg vermijden niet aangevinkt dus het zou moeten werken
De keuze "géén snelweg vermijden" bestaat niet eens!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: Becker Cascade
Hallo
Ik heb een Becker Cascade van nog géén jaar oud ( perfect systeem ) alles werkt redelijk naar behoren
Wel heb ik een paar keer ervaren dat het systeem me toch wel behoorlijk om laat rijden
Laats ging ik van Sassenheim naar Pijnacker " via Wassenaar en daarna via Delft naar pijnacker.
Voorkeur instellingen zijn goed zoals snelste route ( hierin heb ik snelweg vermijden niet aangevinkt dus het zou moeten werken )
Heeft er iemand een goede tip, want zo'n klasse apparaat als dit moet toch perfect zijn
Alle hulp is welkom
Groetjes Eric
Ik heb een Becker Cascade van nog géén jaar oud ( perfect systeem ) alles werkt redelijk naar behoren
Wel heb ik een paar keer ervaren dat het systeem me toch wel behoorlijk om laat rijden
Voorkeur instellingen zijn goed zoals snelste route ( hierin heb ik snelweg vermijden niet aangevinkt dus het zou moeten werken )
Heeft er iemand een goede tip, want zo'n klasse apparaat als dit moet toch perfect zijn
Alle hulp is welkom
Groetjes Eric
Hide post links |
-
- Senior Member
Die beschrijving van je probleem is duidelijk, en treft beter de situatie dan je eerder schreef
Om je te helpen bij dit probleem even de vraag: welke SW heb je er bij? Is dat de laatste versie, 3.6.1 of nog een eerdere?
Groet,
JW
Om je te helpen bij dit probleem even de vraag: welke SW heb je er bij? Is dat de laatste versie, 3.6.1 of nog een eerdere?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Hallo JWJW schreef:Die beschrijving van je probleem is duidelijk, en treft beter de situatie dan je eerder schreef
Groet,
JW
Dit is versie 3.6.1
Mvg
Hide post links |
-
- Senior Member
In het algemeen verstaan Navi's onder "snelste route" de route die het gemakkelijkst gereden kan worden, met gebruikmaking van hoofdwegen. Dat "snelste" is dus niet altijd als tijd bedoeld.
En dus is de vraag: hoe was die route precies, ging die wel over hoofdwegen maar was 'ie naar jouw gevoel alleen een beetje langer dan jij gewend bent? Of ging 'ie juist wel over allerlei kleine binnenweggetjes en woonerven en dergelijke?
Groet,
JW
En dus is de vraag: hoe was die route precies, ging die wel over hoofdwegen maar was 'ie naar jouw gevoel alleen een beetje langer dan jij gewend bent? Of ging 'ie juist wel over allerlei kleine binnenweggetjes en woonerven en dergelijke?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Average Member
Als die route echt niet klopt kun je eens proberen om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Wellicht zit heb je ongemerkt toch nog ergens een beperking of andere instelling staan die zorgt voor de vreemde routes.
Golf V TDI Comfortline 2006 > Navigatie en Entertainment door Becker Cascade 7944
Hide post links |
-
- New Member
Okéroever schreef:Als die route echt niet klopt kun je eens proberen om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Wellicht zit heb je ongemerkt toch nog ergens een beperking of andere instelling staan die zorgt voor de vreemde routes.
Dit zal ik eens proberen
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1127
-
-
Weergaves: 2714
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 852
-