Hallo allemaal,
Heb van een vriend enkele weken zijn 4720 mogen uitproberen, heb inmiddels een nieuwe 7820 highspeed aangeschaft, dit apparaat is een stuk sneller, maar kan iemand mij uitleggen hoe je als de plaats van bestemming bereikt hebt, kunt zien hoeveel km men afgelegd heeft?
Wil nog even meedelen dat ik Becker een super product vindt,
Becker 7820
-
- Starting Member
-
- Normal Member
Dit kun je zien door op de Infoknop te drukken (linkerdraaiknop) en dan de meest linker multifunctieknop, hierboven staat een logo'tje met een aantalcijfers in een vakje. Hier kun je de gereden afstand, de verstreken tijd en de gemiddelde snelheid zien.
grtz,
Edwin
Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.
Edwin
Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Hallo Becker online,
Ik heb inmiddels ook een Speedtrap voor Benelux, Duitsland en de Alpen, betekent dit als ik Duitsland binnenrijdt dan ik dan pas de CD kan activeren, of kan ik hem meteen achter de Benelux Speedtrap laden? en als dit mogelijk is wordt de Navi dan trager?
Vrg
2Xtreem
Ik heb inmiddels ook een Speedtrap voor Benelux, Duitsland en de Alpen, betekent dit als ik Duitsland binnenrijdt dan ik dan pas de CD kan activeren, of kan ik hem meteen achter de Benelux Speedtrap laden? en als dit mogelijk is wordt de Navi dan trager?
Vrg
2Xtreem
Hide post links |
-
- Senior Member
Becker word niet trager door de speedtraps cd en bij de cd set van benelux en alpenlanden (duitsland e.d.) zit een handleiding hoe je deze moet installeren.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-