Geacht Forum,
Ik heb gisteren mijn Becker Traffic Pro Highspeed ingebouwd in Mijn Fiat Punto uit 2001.
Ik heb gewoon de stekker A en B op de daarvoor bestemde plaatsen aangesloten.
Nu doen zich de volgende vreemde verschijnselen voor:
Als ik het contact uitzet gaat niet de radio uit maar in "phone mute".
Het navigatie deel is niet te kalibreren; ook al rijd ik 30 km, er gebeurd niets. Dit komt waarschijnlijk door verkeerde signaal via stekker A. Het achteruitrij signaal blijft bv constant op 1, er komt geen speed indicatie op het scherm (in het menu voor de inbedrijfstelling).
Het systeem ziet wel ruim voldoende satellieten.
Kan iemand mij helpen aan een schemaatje van stekker A van de Punto?
BVD,
Peet
Aansluiting Traffic Pro Highspeed Fiat Punto
-
- New Member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 dec 2005 15:00
Aansluiting Traffic Pro Highspeed Fiat Punto
Becker Trafic Pro Highspeed
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Van de Petri site voor het tachosignaal:
ISO A aansluitingen algemeen:
http://www.elektron-bbs.de/elektronik/kabel/kfz/
En per voertuig:
http://www.selfmadehifi.de/hifi/iso.htm
Waaruit blijkt dat constante en geschakelde plus omgedraaid zijn:
En verder, voorzover me bijstaat, kun je het beste een verloopkabeltje gebruiken om van je Fiat ISO aansluitingen naar je Radio/Navi te gaan.Punto 2001- Am ABS Steuergerät, im Motorraum links, 31 PIN Stecker, PIN 22, Kabelfarbe: grau/grün
ISO A aansluitingen algemeen:
http://www.elektron-bbs.de/elektronik/kabel/kfz/
En per voertuig:
http://www.selfmadehifi.de/hifi/iso.htm
Waaruit blijkt dat constante en geschakelde plus omgedraaid zijn:
FIAT 95 und später:
1= Masse (Kl. 31) ab Bj 99 SCV
2= Tel. Mute
3= Steuerplus über Autoradio (Antenne / Booster)
4= geschaltetes Plus (Kl. 15)
5= Steuerplus über Autoradio (Antenne / Booster)
6= Beleuchtung
7= Dauerplus (Kl. 30)
8= Masse (Kl. 31)
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 25 dec 2004 09:57
Mooi compact en toch uitgebreid antwoord gerritje.
Toevoeging: dat het achteruitsignaal op 1 blijft staan betekend dat de achteruit niet is aangesloten. Wel aansluiten is beter, maar concentreer je eerst maar op het werkend krijgen van de basis.
Toevoeging: dat het achteruitsignaal op 1 blijft staan betekend dat de achteruit niet is aangesloten. Wel aansluiten is beter, maar concentreer je eerst maar op het werkend krijgen van de basis.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 dec 2005 15:00
Punto 2001
Gerritje schreef:Van de Petri site voor het tachosignaal:
En verder, voorzover me bijstaat, kun je het beste een verloopkabeltje gebruiken om van je Fiat ISO aansluitingen naar je Radio/Navi te gaan.Punto 2001- Am ABS Steuergerät, im Motorraum links, 31 PIN Stecker, PIN 22, Kabelfarbe: grau/grün
ISO A aansluitingen algemeen:
http://www.elektron-bbs.de/elektronik/kabel/kfz/
En per voertuig:
http://www.selfmadehifi.de/hifi/iso.htm
Waaruit blijkt dat constante en geschakelde plus omgedraaid zijn:
FIAT 95 und später:
1= Masse (Kl. 31) ab Bj 99 SCV
2= Tel. Mute
3= Steuerplus über Autoradio (Antenne / Booster)
4= geschaltetes Plus (Kl. 15)
5= Steuerplus über Autoradio (Antenne / Booster)
6= Beleuchtung
7= Dauerplus (Kl. 30)
8= Masse (Kl. 31)
Hartelijk dank voor je snelle reaktie!
Dit zijn d gegevens die ik zoek, hiermee krijg ik de navigatie wel aan de praat
Vriendelijke Groeten,
Peet Bergwerff
Becker Trafic Pro Highspeed
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 887
-
-
Reacties: 8
Weergaves: 3420
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 655
-
-
Aansluiting achteruitrijcamera op een pc5400 met een mom 5000 beeldscherm
door fransvandervalk » 26 okt 2015 20:58 » in Vaste VDO-Dayton systemen -
Reacties: 3
Weergaves: 1489
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 560
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715