2 telefoons pairen

vincenty
New Member
New Member

2 telefoons pairen

Bericht door vincenty »

Hallo,

Heb een andere auto gekochjt met een VDO dayton 4200 rs en een nokia carkit.

Wil eigenlijk overstappen op de becker cascade (evt. pro) of de indianapolis pro, vanwege o.a. de bluetooth functie.

vraag 1. Is de becker wezelijk beter dan de VDO?

vraag 2. Mijn vrouw en ik reizen dagelijks samen in de auto, afwisseld sturend of meerijdend. Wij hebben beide een bluetooth telefoon (verschillende merken). Kan je beide telefoons automatisch gelijktijdig pairen met de Becker.

Zo niet kun je dan op de Becker met een simpele handeling kiezen welke telefoon je wilt pairen?

Heb geen zin om iedere keer bij het instappen allerlei handelingen op de telefoons te moeten doen, dan kan ik net zo goed een gewone carkit aanschaffen. Een of twee knopjes drukken/draaien is nog wel te doen.

thanx
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member

Bericht door bigdeal »

Hoi daar,
jammer dat je nog geen reacties hebt. Ik zou exact het zelfde willen. Lijkt me ideaal als zo'n apparaat met 2 telefoons tegelijk kan pairen. Ben alleen bang dat dat niet mogelijk is. Hij moet dan immers constant 2 bluetooth verbindingen hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Higgy
Moderator
Moderator

Bericht door Higgy »

De meeste BT-carkits en in radio's ingebouwde carkits kunnen wel pairen met twee telefoons (de Nokia CK7W in elk geval wel) maar niet tegelijk. Ergo: je kunt ze wel herkenbaar maken (eenmalig aanmelden) maar de eerste telefoon van de 2 aangemelde zal met de BT-eer gaan strijken.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member

Bericht door bigdeal »

tzou toch geweldig zijn als ze daar bij Becker iets op zouden vinden. Maarja, stel dat zo'n carkit 2 connecties kan leggen en de telefoon van beide aanwezigen gaat....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vincenty
New Member
New Member

Bericht door vincenty »

zou erg handig zijn als neide telefoons gelijkertijd gepaired worden en dat je met een simpele druk op een knop een van beide telefoons 'actief' maakt......

( heb nu een paar dagen de vdo 4200rs in bezit...... ik wil snel een becker!!!)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Becker systemen”