Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben van plan om in mijn Golf V een MFD2 navigatie te laten inbouwen. Zou iemand mij kunnen vertellen of ik ook een normale wisselaar aan kan sluiten op dit systeem, of moet ik perse die van VW hebben?
Het prijsverschil tussen de wisselaar van VW en een normale is vrij veel, dus hopelijk werkt een normale net zo goed!
Weet iemand toevallig of het makkelijk is om iets (bijv. Ipod) op de AUX aan te sluiten? Er zit nl. wel een aux-knop op maar ik heb geen idee of het makkelijk is om daar iets op aan te sluiten.
Wel weet ik dat je bij sommige normale radio's een aparte box moet kopen, maar een vriend van mij heeft zijn Ipod op zijn radio kunnen prikken (goedkope oplossing)
Er zijn diverse oplossingen voor de VW navigatiesystemen en radio's.
Ik noem hier de ICE-Link voor de iPod, de Connects2 adapter waarmee je een MP3 speler kunt aansluiten en de
Fatbox, een kant en klare oplossing met harde schijf met ook een VW aansluiting.
VW komt in het najaar met een USB aansluiting voor de apparatuur in de Golf, Golf Plus en Touran voor € 195 en wellicht dat deze ook los te koop is voor de bestaande systemen.
Ik geef zelf de voorkeur aan de Connects2 adapter welke al lange tijd bij mij naar volle tevredenheid fucntioneert.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Ik heb een probleem bij het installeren van een navigatie 1T0 035 194C in een Fabia 2 5j van 2008.
Zou deze wagen niet uitgerust zijn met Can Bus of alleen voor het motorgedeelte?
De navigatie krijgt waarschijnlijk het tacho signaal niet door.
Er...
ik beschik over een ingebouwde navigatiesysteem MFD2 Volgens mij versie C. De grote knoppen links en rechts hebben een chrome randje rondom. En de navigatie speelt ook audio cd;s af. Dvd speelt die niet af
Onlangs heb ik een VW Touran uit 2006 aangeschaft met een RNS MFD2 type B versie. Ik heb een actieve aub (Axton AB20a) welke ik er op aan wil sluiten. Mijn vragen:
Zit er een line-out op de navigatie waarop deze is aan te sluiten?
Zo nee, dan...
Seat Toledo (2005) gekocht in januari 2010, met MFD2-navigatiesysteem. Was geleverd met kopie-CD Benelux 2005.
Begin 2010 via Marktplaats complete set CD's (2009/2010) gekocht voor heel Europa. Geen probleem.
Ik heb gisteren me bmw 335i coupe bi turbo uit 2007 opgehaald met werkende wisselaar maar lijkt of er geen stroom op zit hij deed het wel maar krijg zelfs me wisselaar er niet uit via onboard menu entertainment geeft ie wel aan bezig met laden maar...
door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
Goedendag,
Ik heb in 2014 mijn RNS300 laten vervangen door een RNS510 (in mijn Passat van eind 2008). Meteen vanaf het begin werkte de stuurwiel-bediening niet goed en ben ik nog een keer bij de firma (Track Motion Apeldoorn) terug geweest. Nu kan...