Wat benodigd voor inbouw rns 510

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
nlmedic
New Member
New Member

Wat benodigd voor inbouw rns 510

Bericht door nlmedic »

Geplaatst: Ma Apr 27, 2009 4:30 am Onderwerp: wat allemaal benodigd bij een rns 510?

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal,

helaas ben ik technisch niet helemaal onderlegd maar wil er wel graag gebruik van maken. Dus wil ik graag een rns 510 in mijn golf V waarop ik onder andere mijn Ipod kan aansluiten. Tevens zou een vrijschakeling ook niet slecht zijn. En ik wil de navigatie kunnen gebruiken. Nu heb ik verschillende items gelezen en begrijp dat je een of diverse adapters danwel interfaces nodig hebt. Kan mij nu iemand vertellen wat ik precies nodig heb om het bovenstaande te realiseren.

En als laatste vraag; zijn er enthousiastelingen in NL die dit, uiteraard tegen een vergoeding, kunnen inbouwen.

Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
emielvanham
Senior Member

Bericht door emielvanham »

Beste Nlmedic, in principe is de RNS510 alles omvattend en heb je verder niet heel veel nodig. Qua inbouw valt e.e.a. erg mee als je Golf nu een "dubbeldin" radio heeft met de Quadlockstekker. het is echt plug en play behalve het feit dat je de auto moet "vertellen" dat er navigatie ingebouwd is via de computer.
opties die er zijn:

Bluetooth carkit met bediening op de RNS510 € 449,00
Videovrijschakeling € 189,00
Ipod media in (origineel VW) € 499,00

Als je interesse hebt kun je in mijn profiel mijn gegevens vinden voor levering en inbouw.. PS heb je al een RNS510?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”