Goedenavond,
Ik ben binnenkort toe aan het bestellen van een nieuwe wagen. Zoals het nu lijkt gaat dit een VW Jetta worden. Omdat ik in ieder geval af wil van een losse TomTom en de Parrot Carkit zal ik in ieder geval het Executive Plus pakket gaan bestellen. Ik heb dit forum uitvoerig doorgelezen maar heb toch nog wat hulp nodig alvorens ik ga bestellen.
Ik heb inmiddels begrepen dat de VW Carkits niet zullen kunnen praten met mijn iPhone3GS. Ik zal daarom ook niet de Premium carkit als extra optie bestellen. In plaats daarvan zal ik een Fiscon Pro carkit laten inbouwen.
Optioneel kan ik kiezen voor de Multimedia Aansluitbox, welke geloof ik in de armsteun komt te zitten. Ik hoor hier wisselende verhalen over, o.a. dat de RNS510 mijn iPhone zal gaan zien als een CD-speler en ik dus niet over de volledige functionaliteit en bediening zal kunnen beschikken. Daarnaast wil ik mijn telefoon niet in de armsteun hebben liggen, maar in de daarvoor bedoelde dashmount, die met het Executive Plus pakket standaard geleverd wordt (exclusief de los te bestellen houder).
Wat zijn nu de opties om naast de Fiscon Carkit toch muziek af te kunnen spelen over de RNS510 waarbij het mogelijk is om mijn iPhone of iPod te kunnen bedienen vanaf het scherm. Dit uiteraard terwijl mijn iPhone/iPod in de houder van het dashboard zit. Ik heb ergens gelezen dat hier speciale setjes voor te bestellen zijn, maar waar koop ik die en hoe werken ze en hoe zien ze eruit? Om dit te kunnen laten werken moet ik dan wel of niet de optionele Multimedia Aansluitbox bestellen?
Ik hoor graag jullie aanbevelingen!
Groet,
Sharky
Vragen ivm bestellen nieuwe Jetta
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Vragen ivm bestellen nieuwe Jetta
Beste Sharky,Sharky schreef:Goedenavond,
Ik ben binnenkort toe aan het bestellen van een nieuwe wagen. Zoals het nu lijkt gaat dit een VW Jetta worden. Omdat ik in ieder geval af wil van een losse TomTom en de Parrot Carkit zal ik in ieder geval het Executive Plus pakket gaan bestellen. Ik heb dit forum uitvoerig doorgelezen maar heb toch nog wat hulp nodig alvorens ik ga bestellen.
Ik heb inmiddels begrepen dat de VW Carkits niet zullen kunnen praten met mijn iPhone3GS. Ik zal daarom ook niet de Premium carkit als extra optie bestellen. In plaats daarvan zal ik een Fiscon Pro carkit laten inbouwen.
Optioneel kan ik kiezen voor de Multimedia Aansluitbox, welke geloof ik in de armsteun komt te zitten. Ik hoor hier wisselende verhalen over, o.a. dat de RNS510 mijn iPhone zal gaan zien als een CD-speler en ik dus niet over de volledige functionaliteit en bediening zal kunnen beschikken. Daarnaast wil ik mijn telefoon niet in de armsteun hebben liggen, maar in de daarvoor bedoelde dashmount, die met het Executive Plus pakket standaard geleverd wordt (exclusief de los te bestellen houder).
Wat zijn nu de opties om naast de Fiscon Carkit toch muziek af te kunnen spelen over de RNS510 waarbij het mogelijk is om mijn iPhone of iPod te kunnen bedienen vanaf het scherm. Dit uiteraard terwijl mijn iPhone/iPod in de houder van het dashboard zit. Ik heb ergens gelezen dat hier speciale setjes voor te bestellen zijn, maar waar koop ik die en hoe werken ze en hoe zien ze eruit? Om dit te kunnen laten werken moet ik dan wel of niet de optionele Multimedia Aansluitbox bestellen?
Groet,
Sharky
Weet niet of je "bijtellingsplichtig bent" maar retrofit is altijd voordeliger!!!
Inzake de Carkit.. VW premium ondersteund geen Iphone (telefoonboek)
Ik kan een compleet pakket samenstellen voor je wat inhoud:
RNS510 gloednagelnieuw (aantoonbaar)
Bt carkit OEM via RNS510 bediening geschikt voor Iphone (Fiscon)
MEDIA in adapter... origineel VW...
Totaal kan ik je dit aanbiedieden voor € 2250,00 inclusief inbouw garantie etc.. Normaal kost alleen de RNS510 dit
Kan ik je dan wellicht nog warm maken voor een achteruitrijcamera in je logo die openklapt als je hem in zn achteruit zet...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Dank voor je aanbieding, maar voor nu zou ik blij zijn met een antwoord op de gestelde vragen. Ik ben inderdaad bijtellingsplichtig dus het is daarna altijd goed om verder te kijken. Eerst wil ik weten wat de juiste configuratie moet gaan worden.
Groet,
Sharky
Groet,
Sharky
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Vragen ivm bestellen nieuwe Jetta
De beste mogelijkheid is:Sharky schreef:Goedenavond,
Groet,
Sharky
RNS510 laten monteren bij aflevering niet af-fabriek ivm bijtelling
Geen telefoonvoorbereiding bestellen niet de premium maar ook niet de gewone telefoonvoorbereiding.
Een Fiscon Pro (Basic-plus) bestellen
Geen MDI af-fabriek bestellen ivm met plaatsen universele houder voor de iPhone 3GS
Je kunt beter een MDI laten monteren als accessoire deel (de aansluiting komt dan niet in de armsteun).
Als je de MDI bij aflevering laat monteren komt de aansluiting achter het dashboard.
Je kunt dan een dock verlengkabel monteren die je weer aansluit op een houder op het dashboard.
De standaard aansluiting van de accessoire MDI is te kort en te lomp om in het zicht te monteren.
Hierbij een link van de dock verlengkabel + een houder:
http://www.istuff.nl/product/14941/colo ... 60-cm.html
http://www.pdashop.nl/product/60498/bro ... -3g-s.html
Met deze combinatie heb je een RNS510 met Bluetooth via de Fiscon.
De iPhone wordt opgeladen in de houder en de muziek van de iPhone is te bedienen via de RNS510.
Bij de MDI krijg wel artiestinformatie + playlisten op je scherm.
Bij een gateway 100 of de voorloper van MDI een gewone VW ipod aansluiting word inderdaad geen artiest informatie weergeven.
Veel succes
Hide post links |
-
- Normal Member
En daarnaast: Dealers rekenen de hoofdprijs voor een MDI.
Ik bestel ze altijd los en betaal de helft. Inbouw is echt een fluitje van een cent.
Ik bestel ze altijd los en betaal de helft. Inbouw is echt een fluitje van een cent.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 5219