Aardig van de dealer, maar jammer dat je er eerst via een forum moet achterkomen dat je met oude rommel de deur wordt uitgestuurd. Dit soort praktijken vind ik voor een dealer zwaar wegenDat is tenminste duidelijk. Ik heb contact gehad met de dealer en die levert alsnog de versie 6.1
Er is op dit en andere fora met enige regelmaat gesproken over de wijze waarmee VW met haar klanten van de DVD's omgaat. Immers, ook nu je zelf de site hebt kunnen bekijken staat daar gewoon dat het aktuele gegevens zijn en dat is pertinent niet waar. Hoe het zit met klachten gedeponeerd bij de dealer of PON kan ik niets zeggen. Feit is dat VW het al heeft gepresteerd om een versie V5 uit te brengen die 12 maanden achter liep in vergelijk met elke andere aanbieder, een versie heeft uitgebracht (voor het vole pond) die niets anders was dan een bug fix van de vorige, met dezelfde zeer oude gegevens, er voor heeft gekozen om de gegevens over 2 DVD's te verdelen zodat er ook dubbel gevangen kan worden, daar waar vrijwel elke andere fabrikant een versie voor geheel Europa brengt voor hetzelfde geld (VDO Siemens apparatuur)
Als je de rubrieken op dit forum nog eens doorneemt, dan zul je zien dat er met regelmaat melding is gemaakt van diefstal van dit uiterst populaire toestel dat in sommige modellen in minder dan 60 seconden is te verwijderen
En er zijn inmiddels forumleden die dit al 3 maal is overkomen.
En vwb alarmsystemen zou ik me geen al te grote illusies maken. Met bepaalde smartphones schijnt het heel goed mogelijk te zijn om van afstand het duurste alarm af te zetten dan wel tijdelijk te deactiveren
Dat jouw eigen dealer hiermee niet bekend is of zegt te zijn, lijkt me een wonderlijke zaak zeker omdat vanuit de organisatie van PON hierover een aantal herderlijke schrijvens is verschenen met aanbevelingen om diefstal tegen te gaan. Eea is oa verwoord door Kobus