heren,
Ik ben op zoek naar de verschillen tussen de 510 en de 310, of waarom waardeer je het ene systeem meer dan het andere? Je kunt altijd kiezen voor het grotere, maar als de 310 gewoon goed werkt waarom dan de 510?
Ik heb zelf een Blaupunkt CD systeem gehad (mondeo), grootste nadeel daarvan is dat je voor ieder land een CD nodig hebt en je in Duitsland niet een plaats in Nl kunt opgeven want dan ben je "off road".
Op een latere auto had ik achteraf een Kenwood dubbel Din met touch screen in laten bouwen, geweldig systeem voor relatief weinig geld. Bijkomend voordeel was dat m'n dochter voorin ook film kon kijken tijdens lange ritten.
Gezien ze ook een draagbare DVD heeft is dat dus geen show-stopper.
Ik hoor graag van jullie,
Eagle John
verschillen RNS 510 met RNS 310
-
- New Member
-
- Senior Member
Om een lang verhaal kort te maken
Voor de RNS310 moet je wederom voor elk land in West Europa een CD kopen en als je zo Europa bij elkaar witl scharrelen ben je ruim meer kwijt dan voor een RNS510 waar je een DVD met West Europa kunt installeren.
Het formaat van het scherm is bij de RNS310 veel kleiner en de andere mogelijkheden zoals weergave van functies in de auto mis je ook.
Maar als je gewend bent aan een Kenwood, kun je dat spul van VW veel beter links laten liggen
Je hebt dan een systeem waar alles al standaard is waarvoor je bij VW veel moet bijbetalen, laten installeren en afwachten of het naar tevredenheid functioneert
Voor de RNS310 moet je wederom voor elk land in West Europa een CD kopen en als je zo Europa bij elkaar witl scharrelen ben je ruim meer kwijt dan voor een RNS510 waar je een DVD met West Europa kunt installeren.
Het formaat van het scherm is bij de RNS310 veel kleiner en de andere mogelijkheden zoals weergave van functies in de auto mis je ook.
Maar als je gewend bent aan een Kenwood, kun je dat spul van VW veel beter links laten liggen
Je hebt dan een systeem waar alles al standaard is waarvoor je bij VW veel moet bijbetalen, laten installeren en afwachten of het naar tevredenheid functioneert
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor je toelichting, en Yep, helemaal eens, ware het niet dat deze auto via "de zaak" gaat en alle voorraad auto's momenteel over Exec of Exec plus beschikken.
Nadeel van voorraad is dat er net niet die configuratie staat die ik zoek en ik ergens concessies moet doen.
Er staan bovendien merendeels 310 systemen.
In een ander bericht las ik over de mogelijkheid om via een SD kaart alle kaarten gelijktijdig te laten werken en bovendien de snelheid omhoog ging.
De auto via de originele navi bedienen kon mijn 2e auto (Outlander) ook, was een totaal overbodige optie.
Gezien jij blijkbaar behoorlijk op de hoogte bent wat kun je nog meer aangeven?
groeten,
EJ
Nadeel van voorraad is dat er net niet die configuratie staat die ik zoek en ik ergens concessies moet doen.
Er staan bovendien merendeels 310 systemen.
In een ander bericht las ik over de mogelijkheid om via een SD kaart alle kaarten gelijktijdig te laten werken en bovendien de snelheid omhoog ging.
De auto via de originele navi bedienen kon mijn 2e auto (Outlander) ook, was een totaal overbodige optie.
Gezien jij blijkbaar behoorlijk op de hoogte bent wat kun je nog meer aangeven?
groeten,
EJ
Hide post links |
-
- New Member
He Gerritje, vraagje nog; welke Kenwood zou je nu kiezen?
(ben toch weer even aan het kijken)
(ben toch weer even aan het kijken)
Hide post links |
-
- Senior Member
Vraag het aan Gentry
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |