Ik ben nu opzoek naar een Navigatie voor mijn Transporter T5. Nu heb een website gevonden waar twee vershillende types opstaan (zie beneden). Een MFD2 en een MFD2 DX.
Mijn vraag is of de MFD2 die bovenaan staat op die website ook in mijn transporter past????
HELP ME!!!!!
http://www.navigations-shop.com/egaleria2.php?id=33
MVG
Renier
Verschil tussen MFD2 & MFD2 DX
-
- New Member
-
- Senior Member
Edit Mod: Is gesplitst en verplaatst naar VAG Sectie.
In jouw T5 past uitsluitend een MFD of MFD2 met rechte hoeken. Zoals op de middelste foto. MFD2 CD is altijd DX en de MFD2 DVD heeft een eigen Ex formaat. Ook voor een DVD uitvoering moet je uiteraard een exemplaar met rechte hoeken hebben. Geen van beide apparaten is de moeite van het aanschaffen nog waard gezien de volkomen verouderde techniek die wordt gebruikt en de vaak nog belachelijke prijzen die worden gevraagd.
Een redelijke prijs voor een DVD uitvoering zou niet meer dan € 500 moeten zijn en de CD uitvoering navenant minder.
Denk er om dat je daar geen DVD's oid in kunt afspelen.In een MFD2 CD of MFD2 DVD veris B/C kun je audio CD's spelen en in de MFD2 CD alleen als je de navigatie vergeet. MP3 weertgave is absoluut onmogelijk en ook van externe bronnen is het weergeven van MP3 tags niet mogelijk.
In jouw T5 past uitsluitend een MFD of MFD2 met rechte hoeken. Zoals op de middelste foto. MFD2 CD is altijd DX en de MFD2 DVD heeft een eigen Ex formaat. Ook voor een DVD uitvoering moet je uiteraard een exemplaar met rechte hoeken hebben. Geen van beide apparaten is de moeite van het aanschaffen nog waard gezien de volkomen verouderde techniek die wordt gebruikt en de vaak nog belachelijke prijzen die worden gevraagd.
Een redelijke prijs voor een DVD uitvoering zou niet meer dan € 500 moeten zijn en de CD uitvoering navenant minder.
Denk er om dat je daar geen DVD's oid in kunt afspelen.In een MFD2 CD of MFD2 DVD veris B/C kun je audio CD's spelen en in de MFD2 CD alleen als je de navigatie vergeet. MP3 weertgave is absoluut onmogelijk en ook van externe bronnen is het weergeven van MP3 tags niet mogelijk.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
MFD Voor Volkswagen
Bedankt voor de eerdere reactie,
Ik heb nu een bod uitgebracht op internet voor de MFD met de kantelbare beeldscherm voor €350. volgens eigenaar onbeschadigd en bijna nieuw. is dat een fijne navigatie systeem met een goeie prijs? of is het beter om voor de MFD2 te sparen?
Ik heb nu een bod uitgebracht op internet voor de MFD met de kantelbare beeldscherm voor €350. volgens eigenaar onbeschadigd en bijna nieuw. is dat een fijne navigatie systeem met een goeie prijs? of is het beter om voor de MFD2 te sparen?
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: MFD Voor Volkswagen
Daarover schreef Gerritje eerder:renierkampman schreef:Bedankt voor de eerdere reactie,
En dus is een prijs van 350 Euri aan de stevige kant, lijkt mij zo.Geen van beide apparaten is de moeite van het aanschaffen nog waard gezien de volkomen verouderde techniek die wordt gebruikt en de vaak nog belachelijke prijzen die worden gevraagd. Een redelijke prijs voor een DVD uitvoering zou niet meer dan € 500 moeten zijn en de CD uitvoering navenant minder.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Navigatie voor T5
Heb je een goede inbouw navigatie die jij kunt advisere voor de T5. het hoefd uiteraard niet van MFD of volkswagen te zijn, maar iets soorgelijks met een groot kleure display en evt. ook dvd functie (DVD niet noodzaaklijk)
Hide post links |
-
- Senior Member
Het is op dit moment buitengewoon onverstandig om € 350 uit te geven aan een zo verouderd systeem als de MFD.
Je kunt daar uitsluitend, zij het zeer traag, mee navigeren. Verder kun je er niets mee. Bovendien moet je nog oppassen of deze überhaupt in jouw T5 past en welke uitvoering het is. De typen A en B gebruiken non DX cd's die niet meer worden uitgebracht, en voor type G heb je weer een aparte TMC box nodig.
Je kunt daar uitsluitend, zij het zeer traag, mee navigeren. Verder kun je er niets mee. Bovendien moet je nog oppassen of deze überhaupt in jouw T5 past en welke uitvoering het is. De typen A en B gebruiken non DX cd's die niet meer worden uitgebracht, en voor type G heb je weer een aparte TMC box nodig.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Andere inbouw navigatie
Heb je dan geen andere navigatie die je kunt adviseren. Ik begrijp dat de MFD & MFD geen goed keuzes zijn. Maar enige andere merk die je ook kunt inbouwen in T5 ben ik ook blij mee!
Hide post links |
-
- Senior Member
Je kunt elke dubbel DIN navigatie inbouwen in een T5 mits je een inbouwraam gebruikt behorend bij die auto.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-