Hallo,
ik wil mijn navigatie systeem graag aansluiten in een LT bus van volkswagen maar wie kan mijn helpen welke draad ik moet pakken voor de kilometers.
ik hoor het graag
groeten
Hans
VDO Dayton MS4100 installeren in Volkswagen LT BS
-
- New Member
-
- Senior Member
LT 28 3/1995 - Am Kombiinstrument, am schwarzen 12 PIN Stecker, PIN 2 Kabelfarbe: weiß
LT 1996- Links unter Armaturenbrett hinter der großen Eck-Abdeckung, kleiner schwarzer 2-PIN-Stecker, weißes Kabel
LT 35 3/1999- Unter dem Kombiinstrument ist an der Tachowelle ein Geber angebracht, Kabelfarbe: weiß
LT 35 2000- Am Kombiinstrument, am schwarzen Stecker, Kabelfarbe: weiß
LT 2001- Am Getriebe, braun-rotes Kabel
LT 1996- Links unter Armaturenbrett hinter der großen Eck-Abdeckung, kleiner schwarzer 2-PIN-Stecker, weißes Kabel
LT 35 3/1999- Unter dem Kombiinstrument ist an der Tachowelle ein Geber angebracht, Kabelfarbe: weiß
LT 35 2000- Am Kombiinstrument, am schwarzen Stecker, Kabelfarbe: weiß
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt!! Gerritje
ik ben opzoek geweest naar die stekker maar het enigste wat ik kan vinden is een stekker naast het koppelingspendaal maar deze kabelboom is helemaal ingetaped
is het deze of moet ik ergens anders kijken want mijn technisch duits is waardeloos
groeten
HwHictse
ik ben opzoek geweest naar die stekker maar het enigste wat ik kan vinden is een stekker naast het koppelingspendaal maar deze kabelboom is helemaal ingetaped
is het deze of moet ik ergens anders kijken want mijn technisch duits is waardeloos
groeten
HwHictse
Hide post links |
-
- Senior Member
Welnu, dit betekent niet meer of minder dan dat er aan de aandrijving een bruin/rode draad te inden moet zijn waar het pulssignaal van kan worden afgetakt.
Er zijn in den lande legio VW-dealers die dit gaarne even voor je willen verifiëren dan wel bevestigen.
Overigens zijn alle kabelbomen in autos ingetaped met textielband dan wel met spiraalplastic omwikkeld.
Het loshalen hiervan is een fluitje van een cent.
Welnu, dit betekent niet meer of minder dan dat er aan de aandrijving een bruin/rode draad te inden moet zijn waar het pulssignaal van kan worden afgetakt.
Er zijn in den lande legio VW-dealers die dit gaarne even voor je willen verifiëren dan wel bevestigen.
Overigens zijn alle kabelbomen in autos ingetaped met textielband dan wel met spiraalplastic omwikkeld.
Het loshalen hiervan is een fluitje van een cent.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-