Hoi iedereen,
Ik heb vanuit amerika een golf 6 mee genomen met een rns315. Echter kan ik volgends de vw dealer geen eu kaart op dit toestel laden. Is dit echt zo? Is er ook geen firmware update/software update waardoor dit wel kan?
Mvg
Bart Neckers
US Rns315 eu kaart laden
-
- New Member
Re: US Rns315 eu kaart laden
Waarschijnlijk kan dat wel. Mijn advies: neem contact op met Emiel van Electronic4Cars. Die heeft al enorm veel sporen verdiend op dit gebied (omcatten van US naar EU apparaten). Er zijn ook vast andere mensen die het kunnen, maar die ken ik niet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Bart, ik kan me niet voorstellen dat mijnheer VW een onderdeel in zijn auto maakt dat alleen in een bepaald deel van de wereld te gebruiken is. En zeker geen elektronica. Ik ben bang dat je even naar een andere dealer zult moeten. Ik ben bang dat jouw dealer niet echt de moeite wil nemen. De oplossing van Maverick is ook te proberen, maar dat is denk ik een beetje afhankelijk van je woonplaats. Anders zou ik proberen via de importeur. Maar het kan volgens mij echt niet zo zijn dat een apparaat niet kan werken in Nederland wat wel werkt in de us. En dan doel ik natuurlijk op jouw nav systeem in een Europese auto.
Wil je ons laten weten of en hoe het gelukt is?
Wil je ons laten weten of en hoe het gelukt is?
Hide post links |
-
- New Member
Janloco ik heb direct contact met meneer Pon hierover en die zeggen simpelweg dat het niet kan. Echter heb ik ook contact gehad met de producent van de rns315 en die zegt dat Pon het aparaat heeft gelocked met een codering, dat de us en eu versies exact hetzelfde zijn..
Hide post links |
-
- Senior Member
Kijk eens naar dit topic, iets vergelijkbaar, misschien geld dit ook voor jouw auto
viewtopic.php?f=79&t=14897&p=96172#p96172
viewtopic.php?f=79&t=14897&p=96172#p96172
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.
Hide post links |
-
- New Member
Met belangstelling las ik de vraag van dhr Bart Beckers. Ik heb nu hetzelfde probleem met een VW Tiguan. Via een NL VW dealer heb ik een SD kaartje gekregen met versie V8 West Europa om hiermee het RNS 315 systeem te updaten. Het systeem geeft echter een foutmelding bij het lezen van de kaart. Ik zou graag horen of en hoe het dhr Beckers in 2013,is gelukt
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1113