hoi,
onlangs een touran gekocht.
hierin zit een telefoonhouder (vw) voor de nokia 6310 (en soort gelijke modellen).
is het mogelijk om hier een houder voor te kopen voor een htc toestel?
ik heb ook wel eens iets gehoord van een houder die je hierin klikt en dan ineens heb je bluetooth.
iemand hiermee bekend?
kan ik, met deze houder, ook door mijn telefoon boek bladeren?
andere / betere oplossingen?
telefoonhouder voor htc in touran
-
- New Member
-
- Senior Member
Een houder voor de 6310 kan een Nohia Carkit 91 zijn of een VW Ttelefoonvoorbereiding met aparte houder.
Indien een Nokiakun je hier helemaal niets anders mee dan waarvoor deze bedoeld is, handsfree bellen met 6310 en soortgenoten. De black box waarop deze is aangesloten kan ook helemaal niets. en ook andere houders passen daar niet op.
Als het een Volkswagen unit is, kun je daarmee ook niets aanvangen, behalve een andere houder plaatsen als die er al is, maar zeker geen gebruik maken van uitgebreide faciliteiten van de HTC. Hooguit handsfree bellen en opladen
Indien een Nokiakun je hier helemaal niets anders mee dan waarvoor deze bedoeld is, handsfree bellen met 6310 en soortgenoten. De black box waarop deze is aangesloten kan ook helemaal niets. en ook andere houders passen daar niet op.
Als het een Volkswagen unit is, kun je daarmee ook niets aanvangen, behalve een andere houder plaatsen als die er al is, maar zeker geen gebruik maken van uitgebreide faciliteiten van de HTC. Hooguit handsfree bellen en opladen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
hmmm,
dus eigenlijk zou ik er niet zo blij mee moeten zijn als ik jou reactie lees...
andere optie die ik heb (en natuurlijk heel veel duurder) is om gebruik te maken van bijvoorbeeld deze oplossing:
http://www.navaudio.nl/products/Volkswa ... 52d-T.html
(link is niet bedoeld voor reclame doeleinde!!)
iemand hier ervaring mee? of loop ik dan ook weer tegen allerlei problemen?
grt
Jean-Paul
dus eigenlijk zou ik er niet zo blij mee moeten zijn als ik jou reactie lees...
andere optie die ik heb (en natuurlijk heel veel duurder) is om gebruik te maken van bijvoorbeeld deze oplossing:
http://www.navaudio.nl/products/Volkswa ... 52d-T.html
(link is niet bedoeld voor reclame doeleinde!!)
iemand hier ervaring mee? of loop ik dan ook weer tegen allerlei problemen?
grt
Jean-Paul
Hide post links |
-
- Senior Member
Over Navaudio zijn hier al diverse reacties geplaatst. Zoek ze eens op en lees ze eens alvorens verdere stappen te overwegen. Ik denk dat je je wel bedenkt!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |