Stel, ik zou een Superb type 2 bestellen zonder Columbus af-fabriek. Maar ik zou wel de optie open willen houden er af-dealer een te laten monteren (is fiscaal interessant)
Dan zou het interessant zijn als je de S2 af-fabriek toch met optie 8L5 (gecombineerde GPS/FM antenne op het dak en diversity-antenne in een van de achter-zijramen) zou kunnen bestellen.
Helaas: da's niet mogelijk! Daar waar ik vroeger nog wel eens een zwarte Scénic type I kon bestellen al stond die kleur niet in de lijst (extra betaald en langere wachttijd, maar het kon!) is zo'n deal met Skoda niet mogelijk: de bestellijst is de bestellijst. Dat heeft de dealer me ook keurig laten zien aan de hand van de door hen in te vullen bestellijst: men KAN het simpelweg niet doorgeven.
Zou het volstaan om af-dealer de dakantenne te vervangen door een combi-antenne (heb nog een nieuwe FM/GPS/GSM liggen bedenk ik net) en tevens een diversity-antenne toe te voegen? En volstaat voor die laatste zo'n fm-voorraam-plakantenne (waarvan ook goede, dure, leverbaar zijn; Gerritje jij hebt er toch zo een?)?
Nog even afgezien van de juiste Fakra-stekkertjes, maar dat komt wel goed gezien de stortvloed aan Fakra-info alhier de laatste tijd...
Superb 2 zonder fabrieks-navi?
-
- Moderator
Superb 2 zonder fabrieks-navi?
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik zou me helemaal nergens zorgen over maken
Bestel die kale auto, trek die radio er uit, plak desnoods een antenne aan de voorruit, hoewel dat normaliter niet nodig hoeft te zijn, gooi een GPS antenne onder het dashboard en knutsel de RNS510 erin. Geen enkel probleem. Er zis pas één geval waar het nodig blijkt iets aan een extra antenne te doen. Flauwekul natuurlijk om dan meteen te veronderstellen dat de rest van de auto's ook aan dit gebrek zou lijden. Een adaptertje moet voldoende zijn.
Bestel die kale auto, trek die radio er uit, plak desnoods een antenne aan de voorruit, hoewel dat normaliter niet nodig hoeft te zijn, gooi een GPS antenne onder het dashboard en knutsel de RNS510 erin. Geen enkel probleem. Er zis pas één geval waar het nodig blijkt iets aan een extra antenne te doen. Flauwekul natuurlijk om dan meteen te veronderstellen dat de rest van de auto's ook aan dit gebrek zou lijden. Een adaptertje moet voldoende zijn.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Welke gratis navigatie app kan je gebruiken zonder een route in te voeren?
door Peter Kudelstaart » 12 apr 2022 20:21 » in Navigatie algemeen -
Reacties: 2
Weergaves: 436
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 631
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 587