hallo,
ik heb een klant met een skoda columbus navigatie systeem. partnummer:1zo 035 680 a (betreft een a versie)hardware 104 software 1004.
ik zou dit systeem graag willen updaten door middel van firmware. wie kan mij helpen? eventueel met een partnummer of waar ik deze update kan aanschaffen??
gr
solo
skoda columbus
-
- New Member
-
- Normal Member
Even langs de lokale Skodadealer gaan en de update aanschaffen. Je klant kan waarschijnlijk beter zelf even langs de dealer gaan. Grote kans dat het dan gewoon gratis is.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
skoda columbus firmware update
hallo,
even langs de lokale skoda dealer gaan? wat het maar zo makkelijk! ik kom namelijk zelf uit breda ben bij de skoda dealer in breda geweest waar ik het probleem voorgelegd heb bij de chef werkplaats... die staat me aan te kijken of hij water ziet branden als ik over de firmware begin beloofd vervolgens de importeur te bellen maar hoor niets meer....ook nog even bij de dealer in roosendaal gebeld maar de chef werkplaats was op vakantie en verder was er ook niemand die t wist... nu ben ik zelf ook een beetje aan zoeken gegaan en de laatse firmware update voor de skoda columbus is 0904 voor de unit: 1zo 035 680 a( a versie) wie o wie kan wil mij helpen met de firmware of eventueel een orgineel skoda partnummer van de firmware.
gr
even langs de lokale skoda dealer gaan? wat het maar zo makkelijk! ik kom namelijk zelf uit breda ben bij de skoda dealer in breda geweest waar ik het probleem voorgelegd heb bij de chef werkplaats... die staat me aan te kijken of hij water ziet branden als ik over de firmware begin beloofd vervolgens de importeur te bellen maar hoor niets meer....ook nog even bij de dealer in roosendaal gebeld maar de chef werkplaats was op vakantie en verder was er ook niemand die t wist... nu ben ik zelf ook een beetje aan zoeken gegaan en de laatse firmware update voor de skoda columbus is 0904 voor de unit: 1zo 035 680 a( a versie) wie o wie kan wil mij helpen met de firmware of eventueel een orgineel skoda partnummer van de firmware.
gr
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3