Ik heb via de Duitse VW site een POI map aangemaakt. Helaas ziet mijn RNS510 niet de SD kaart met het gemaakte bestand? Het bestand heeft de extentie .db3.
Moet de SD kaart aan bepaalde eisen voldoen zoals type, FAT-FAT32-NTSF?
Wie kan mij op weg helpen?
SD kaart in RNS510
-
- Junior Member
-
- Normal Member
Re: SD kaart in RNS510
Ik heb het in het verleden gedaan en het gaat perfect, maar je moet wel de juiste map op je sd maken, anders kan je RNS510 het niet vinden.
Ik denk dat je de instructies op die site nog eens goed moet nalezen, en letterlijk stap voor stap moet uitvoeren.
T B
PS ik zie net je andere topic, waar je meldt dat je een RNS510 C model hebt. Die kunnen volgens mij geen POI laden zoals op die site wordt uitgelegd. Dat kunnen alleen de D modellen, geleverd vanaf midden 2011.
T B
Ik denk dat je de instructies op die site nog eens goed moet nalezen, en letterlijk stap voor stap moet uitvoeren.
T B
PS ik zie net je andere topic, waar je meldt dat je een RNS510 C model hebt. Die kunnen volgens mij geen POI laden zoals op die site wordt uitgelegd. Dat kunnen alleen de D modellen, geleverd vanaf midden 2011.
T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Re: SD kaart in RNS510
Bedankt voor je reactie. Na de update van de firmware kan ik wel POI laden. Met een ander geleend kaartje kan het wel, helaas leest mijn PC dat kaartje weer niet?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-